hele vreemde error

Status
Niet open voor verdere reacties.

carlo boy7

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2009
Ik heb een mooi scripje geschreven, teste altijd met IE8 maar toen ik het in firefox teste kreeg ik errors.
Dan krijg ik die errors ineens niet en dan wel :eek:.

Ik vind het vreemd dat op het zelfde moment de errors niet bij IE8 komen:confused:.
En als ik bovenaan zet
PHP:
      ERROR_REPORTING(0);
blijven de erros, hoe kan ik dit weg halen,
ps.
Ik krijg de erros:
Notice: Undefined index: af in /home/a3165905/public_html/site/www/web/test/pfz/ingelocht/forum/replys.php on line 15

Free Web Hosting

PHP Error Message

Notice: Undefined index: titel in /home/a3165905/public_html/site/www/web/test/pfz/ingelocht/forum/replys.php on line 16

Free Web Hosting

PHP Error Message

Notice: Undefined index: af in /home/a3165905/public_html/site/www/web/test/pfz/ingelocht/forum/replys.php on line 17

Free Web Hosting

Maar als ik die dingen print, dan krijg ik gewoon de inhoud van de variberen (of zo iets)
:rolleyes:
Dommen error toch?

tja.. Firefox is altijd lastig met dat soort dingen. Probeer het is met Google Chrome. Als die geen errors geeft dan weet je dat het goed is!:thumb:

Met duistere Groet

Een PHP error heeft helemaal niets met de browser te maken.

PHP wordt door de server geparsed, niet door je browser.

Het enige waar het mee te maken kan hebben zijn $_COOKIE of $_SESSION variabelen die in de ene browser wel ingevuld zijn en in de andere niet, want PHP heeft idd niks met de browser te maken.

Beste carlo boy7,

Het lijkt erop dat Free Web Hosting je niet toestaat om die PHP ini variable te veranderen.
Betreft de fout melding, dit heeft te maken dat de variable "af" en "titel" niet gezet zijn.

Probeer maar is boven die regels (waar je de foutmeldingen krijgt) een vaste waarde te geven. bijvoorbeeld: $titel = "test";

Het kan natuurlijk zijn dat je de variables aanroept vanuit een array maar dat kan ik zo niet zien aan die fout meldingen. Wellicht kun je dat proberen, het zou je probleem moeten verhelpen.

Free Web Hosting heeft de functie aan staan dat hij alle PHP fouten gewoon parsed ook al komt het erop neer als een variable leeg is als je die aanroept.

Blijkbaar komt het dat ik.
PHP:
include ("htmltop.php");
boven die "namen" heb gezet.
Toen ik het omdraaide en htmltop.php boven de "namen" zet kreeg ik die error niet :o.
In htmltop.php staat css, html, javascript diviseren...

Ja ik snap dat het niet aan de brauwser verschilt :P maar ik vond het heel vreemd dat Internet Explorder 8 de error niet weer gaf, maar Firefox wel.

ps. Lol... Natuurlijk wilt dat 000webhost.com niet dat ik php.ini aanpas :p

Nu is het probleem gelukkig opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan