HELLUP Wachtwoord vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lil_Sam

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2005
Hey, kan iemand me alsjeblieft helpen, mijn broertje zit namelijk met een probleem. Hij is zijn wachtwoord vergeten van zijn hotmail account en ook het antwoord op zijn geheime vraag. Hij heeft belangrijke gegevens die hij nodig heeft, die opgeslagen zitten in zijn email account. Hoe kan hij zijn wachtwoord wijzigen ???? :shocked:

Pleasse help, hij heeft het echt nodig :(

Mailtje naar hotmail en je krijgt zo een wachtwoord toegezonden.

Arthur de Smet zei:
Download Protected Storage Passview hier: http://www.nirsoft.net/utils/pspv.html . Het is een tooltje om wachtwoorden mee terug te vinden. Ik vermoed dat het ook hotmail-wachtwoorden wel terug zal vinden.

Arthur

dat heb ik gedaan, maar hij is al een tijd geleden zijn wachtwoord vergeten. Ik heb met dat programma alleen wachtwoorden kunnen vinden van de laatste 24 uur. Kan ik niet verder terug in de tijd om dit te achterhalen????????????

Lil_Sam zei:
dat heb ik gedaan, maar hij is al een tijd geleden zijn wachtwoord vergeten. Ik heb met dat programma alleen wachtwoorden kunnen vinden van de laatste 24 uur. Kan ik niet verder terug in de tijd om dit te achterhalen????????????

Dat heb ik nooit opgemerkt. Weet je zeker dat het zo is? Kan zijn hoor, maar dan heb ik geen idee hoe je het zou kunnen oplossen. Ik weet dat er meer tooltjes zijn om wachtwoorden terug te vinden maar kan ze zo gauw niet vinden.

Jaah k heb alleen andere emailadressen gekregen. Maar kan k alle emailadressen vinden zie op Msn messenger hebben aangemeld op mijn pc???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan