Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar oké dan Lita112:
met jouw geluid
aantal antwoorden zijn -> aantal antwoorden is
geinstalleerd
geluid wordt gemaakt
Of te wel, geen vraagteken meer?
Heb je nu wel geluid?
Ah, klopt als een bus. D en t, zootje.![]()
Mooi, dan is de oplossing nabij.
Pak het CD'tje van de fabrikant van de laptop, stop in het in de drive, start de CD en ga naar het menu. Daar staan hoogstwaarschijnlijk diverse opties (een stuk of 4 a 5). Eén ervan gaat over geluid. Die moet je hebben.
!@@!$#%%&&*%& !!! Ik pas even!kheb de CD niet
Ik pas even met Pasja mee, want ik heb het idee dat er ergens iets niet helemaal klopt.
Ts gaf namelijk net aan (zoals ik dat gelezen heb tenminste) dat het geluid nu weer werkt.
xfFrhat, iemand erbij halen. Je probleem is in theorie zo gruwelijk simpel en eenvoudig op te lossen, dat het schrijven van al deze postings eigenlijk niet nodig moet zijn.
Haal er iemand bij die iets meer verstand heeft van pc's dan jij en laat hem / haar de postings lezen.
Nu je het hebt over het bios word ik al sowieso argwanend.
Nee, dan heb je zeer zeker géén biosprobleem, maar slechts (mogelijk) een verkeerde driver geïnstalleerd.
Haal er iemand bij!
Dan naar de winkel of je woonplaats hier vermelden en een open vraag naar de Helpmijleden stellen die bij je in de buurt wonen en hopen dat er één is die je wilt helpen. (Scheelt in ieder geval een heleboel centjes)heb niemand..
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.