HELP DRINGEND !, Geen Geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi, da's precies de bedoeling. Alle andere apparaten ook weg (geluidsapparaten?)
 
Maar oké dan Lita112:

met jouw geluid
aantal antwoorden zijn -> aantal antwoorden is
geinstalleerd
geluid wordt gemaakt

Ah, klopt als een bus. D en t, zootje. :eek:
 
Mooi, dan is de oplossing nabij.
Pak het CD'tje van de fabrikant van de laptop, stop in het in de drive, start de CD en ga naar het menu. Daar staan hoogstwaarschijnlijk diverse opties (een stuk of 4 a 5). Eén ervan gaat over geluid. Die moet je hebben.
 
Mooi, dan is de oplossing nabij.
Pak het CD'tje van de fabrikant van de laptop, stop in het in de drive, start de CD en ga naar het menu. Daar staan hoogstwaarschijnlijk diverse opties (een stuk of 4 a 5). Eén ervan gaat over geluid. Die moet je hebben.


kheb de CD niet
 
Hhmm dan vraag ik me nu af of de driver wel geinstalleerd was of dat je het apparaat, zoals Pasja zei, hebt verwijderd.

Maar geluid werkt weer, dus eigenlijk maakt dat niet meer uit.

Of, ik en Pasja denken beiden iets anders over wat je nu eigenlijk wel en of niet gedaan hebt... Ik wacht even af.
 
Ik pas even met Pasja mee, want ik heb het idee dat er ergens iets niet helemaal klopt.

Ts gaf namelijk net aan (zoals ik dat gelezen heb tenminste) dat het geluid nu weer werkt.
 
Ik pas even met Pasja mee, want ik heb het idee dat er ergens iets niet helemaal klopt.

Ts gaf namelijk net aan (zoals ik dat gelezen heb tenminste) dat het geluid nu weer werkt.


halloo, ik heb het heel hard opgezocht en toen had ik problemen met bois ofzoo
wat moet ik doen eigenlijk
 
xfFrhat, iemand erbij halen. Je probleem is in theorie zo gruwelijk simpel en eenvoudig op te lossen, dat het schrijven van al deze postings eigenlijk niet nodig moet zijn.

Haal er iemand bij die iets meer verstand heeft van pc's dan jij en laat hem / haar de postings lezen.

Nu je het hebt over het bios word ik sowieso helemaal terughoudend.
 
Laatst bewerkt:
xfFrhat, iemand erbij halen. Je probleem is in theorie zo gruwelijk simpel en eenvoudig op te lossen, dat het schrijven van al deze postings eigenlijk niet nodig moet zijn.

Haal er iemand bij die iets meer verstand heeft van pc's dan jij en laat hem / haar de postings lezen.

Nu je het hebt over het bios word ik al sowieso argwanend.

jawel ik ben zeker dat er een probleem is met BOIS want ik wou Realtek AC'97 downloaden toen kwam die probleem!!
 
Nee, dan heb je zeer zeker géén biosprobleem, maar slechts (mogelijk) een verkeerde driver geïnstalleerd.

Haal er iemand bij!
 
het downloaden van een bestand (in ditgval een driver) heeft niets te maken met je bios.
 
heb niemand..
Dan naar de winkel of je woonplaats hier vermelden en een open vraag naar de Helpmijleden stellen die bij je in de buurt wonen en hopen dat er één is die je wilt helpen. (Scheelt in ieder geval een heleboel centjes)

We zijn al 76 (!!!) berichten verder over iets dat in een paar minuten verholpen had moeten kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, tijd om met de latop naar de pc boer te gaan, hen de boel laten oplossen en goed kijken wat zij doen. Of inderdaad hopen dat er iemand langs kan komen.
 
Hallo allemaal..,
ik heb geen geluid op mijn pc en krijg bij aparaat beheer deze melding:
C-Media AC97 Audio Device PCI\VEN_10DE&DEV_006A&SUBSYS_57001462&REV_A1\3&13C0B0C5&0&30 Kan dit apparaat niet starten.

ik heb windows xp en heel lang wel geluid gehad maar nu al enige tijd niet meer...
ben echt niet handig met computers.. en de boxen die ik nu heb zouden plug en play zijn... onderin mijn balk staat ook geen luidspreker meer en bij taakbehaar ofzoiets kan ik niks wijzigen en op probleem oplossen wil niet werken.. (kan zijn dat ik iets verkeerd doe...)

ik hoop dat jullie wat van mijn verhaal kunnen maken.. Alvast bedankt !!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan