HELP DRINGEND !, Geen Geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, zou je aub duidelijk antwoord willen gegeven.

Staat er een vraagteken bij audioappraat in apparaatbeheer?

En ook ik begin te vermoeden dat er eigenlijk iemand bij moet komen die het op gaat lossen voor je of je gaat met de laptop even langs bij de plaatselijke pc boer.
 
Laatst bewerkt:
Mag ik ook even inbreken:rolleyes:

hoe komt het trouwens dat je GEEN geluid hebt? Wat heb je gedaan waardoor er geen geluid is? (geluid weg gebeurt niet van de ene op de andere dag)
 
Was eigenlijk als geintje bedoeld, maar als je erop staat............
Ik Edit deze posting zodadelijk met Vouten.

Lol, zal proberen er op te letten, maar soms is enthousiastme een heerlijk bron voor spelfouten!

@ xFerhat

Dan heb je dus toch niet de juiste driver geinstalleerd of gewoon heel de driver nog niet geinstalleerd.

Wat heb je gedaan met het bestand dat je gedownload hebt? Gewoon op het buroblad gezet en verder niets? Beschrijf eens wat je hebt gedaan.
 
Lol, zal proberen er op te letten, maar soms is enthousiastme een heerlijk bron voor spelfouten!

@ xFerhat

Dan heb je dus toch niet de juiste driver geinstalleerd of gewoon heel de driver nog niet geinstalleerd.

Wat heb je gedaan met het bestand dat je gedownload hebt? Gewoon op het buroblad gezet en verder niets? Beschrijf eens wat je hebt gedaan.

nee ik heb driver , maar moet ik nu die onbekend apparaat uitschakelen of in?
 
xFerhat

Goed lezen wat men schrijft. De vraag is waar het door komt dat je geen geluid hebt (goeie trouwens).

En die driver moet je juist installeren. Dus op klikken zodat deze zich gaat installeren.
 
xFerhat, als alle geven adviezen van de dame en de heer niet werken, dan is er vermoedelijk een bitje ergens verkeerd om gevallen. In dat geval (en ik schrijf het nu echt nog maar één keer) in apparaatbeheer álle geluidsapparaten middels een rechtse klik déinstalleren (installatie ongedaan maken). Tussentijds de pc niet opnieuw opstarten, ook al vraagt Windows daarom en uiteindelijk, als alle apparaten zijn verwijderd, de pc opnieuw opstarten.

Met een beetje geluk heb je in het geheel geen CD's nodig, met een beetje pech moet je zowel de Windows CD, alsmede de bij de machine meegeleverde driver CD bij de hand houden.

Primair de driver (zoals geadviseerd door de dame en de heer) proberen te installeren. De door mij gegeven optie is een soort paardenmiddel, als écht niets meer lukt.

Euh... Wil ik dat vertellen?!

Onder welke leeftijd ben ik nog jong?
<16

kheb nu driveragent geinstalleerd zou dat lukken?
Geen overbodige troep die mogelijk spyware bevat installeren en gebruiken!
 
Laatst bewerkt:
Als ik Bram Moskovic zou heten, zou ik nu schrijven: "I'll rest my case to see what happens next".
 
Oeps, de berichten volgen elkaar in een sneller tempo op dan ik kan typen............

Maar oké dan Lita112:

met jouw geluid
aantal antwoorden zijn -> aantal antwoorden is
geinstalleerd
geluid wordt gemaakt

man ik heb laptop terug opnieuw opgestart en mijn standaardapparaat is terug weg X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan