HELP DRINGEND !, Geen Geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
fijn dat je al vertelt hebt voor welk OS je gedownload hebt.
xp of vista?

maar als je gedownload hebt dus laten instaleren.op uitvoeren gedrukt dus??
maar haal er aub even iemand bij......(indien mogelijk)
 
Welke? Want de vraag is nog steeds of er gebruik word gemaakt van Xp, Vista, enz.

Edit:

@ Frank en totaal offtopic, zit ik in je vaarwater? Want volgnes mij denken we aardig hetzelfde ;)
 
Laatst bewerkt:
Dan de stappen van frank uitvoeren en vervolgens zou het geluid weer moeten werken.
 
nee hoor:thumb:
ik vind wel grappig.en ik ben niet zo moeilijk


Mooi, fijn om te weten! Vind het altijd wel leuk om te zien hoe verschillende mensen verschillende antwoorden geven die uiteindelijk op hetzelfde neer komen!
 
beter 2 die helpen als niet 1.
maar we komen er wel.......als ts beetje luisterd.
had al klaar kunnen zijn dit topic:p
 
Nu jullie het zo eens zijn, mag wellicht ook een derde er zich mee bemoeien? ( ;) ;) )

In apparaatbeheer alle geluidsapparaten déinstalleren, laptop opnieuw opstarten en mogelijk het fabriekscd'tje bij de hand houden, wil ook nog wel eens spectaculaire wonderen verrichten.
Wist je trouwens dat de overige 2 een gigantisch aantal typVouten heeft gemaakt in hun postings......... ;) ?
 
Laatst bewerkt:
nee w8 mer ik heb het gedaan maar er komt gene geluid :S

Wat heb je gedaan? Alleen gedownload? Je moet het bestand installeren, dus dubbelklikken en de stappen volgen.

@Pasja,

Mij ook even helpen?
 
Wat heb je gedaan? Alleen gedownload? Je moet het bestand installeren, dus dubbelklikken en de stappen volgen.

jah ik heb het al gedaan mijn standaardapparaat is SoundMAX maar er komt nog altijd geen geluid
 
nee w8 mer ik heb het gedaan maar er komt gene geluid :S
xFerhat, beide heren (???) hebben je de juiste adviezen gegeven, maar mogelijk is er ergens een bitje verkeerd gevallen, of je voert de voorgestelde acties niet (helemaal) correct uit. Probeer vooral ook eens de boel te déinstalleren.
 
Laatst bewerkt:
En bij de luidspreker rechts onder in beeld staat er niets meer op dempen?

Is het vraagteken in apparaatbeheer weg?

@pasja,

Dame hierzo ;)
 
@Pasja,
Mij ook even helpen?

Oeps, de berichten volgen elkaar in een sneller tempo op dan ik kan typen............

Maar oké dan Lita112:

met jouw geluid
aantal antwoorden zijn -> aantal antwoorden is
geinstalleerd
geluid wordt gemaakt
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan