Ik heb nog geen jaar geleden een nieuwe laptop gekocht, genaamd Acer Aspire
In mijn studentenhuis hebben we een draadloos netwerk
Gister kon ik nog gewoon op internet en nu opeens niet meer!
De rest van mijn huisgenoten hebben nog steeds contact met internet maar ik dus niet.
En géén idee hoe dit komt!
Heb al enkele keren mijn laptop opnieuw opgestart, router opnieuw opgestart maar niets hielp!
Probleem: hij ziet de Wi-Fi-netwerken wel maar als ik vervolgens klik op verbinden dan krijg ik de melding: verbinding met WLAN is mislukt
Als ik vervolgens klik op netwerkcentrum zie ik dit:
PC_VAN_X ------------- Netwerk 2 ------- x ---------- Internet
Er gaat dus iets fout van het netwerk naar internet toe, maar wat?
Command zegt dit: Er kan geen enkele bewerking op Internet X worden uitgevoerd als het medium ervan niet is aangesloten.
Is het mogelijk dat ik per ongeluk op een verkeerd knopje heb zitten drukken waardoor WiFi is uitgeschakeld of wat dan ook?
Kan iemand mij helpen? Alvast superbedankt!
In mijn studentenhuis hebben we een draadloos netwerk
Gister kon ik nog gewoon op internet en nu opeens niet meer!
De rest van mijn huisgenoten hebben nog steeds contact met internet maar ik dus niet.
En géén idee hoe dit komt!
Heb al enkele keren mijn laptop opnieuw opgestart, router opnieuw opgestart maar niets hielp!
Probleem: hij ziet de Wi-Fi-netwerken wel maar als ik vervolgens klik op verbinden dan krijg ik de melding: verbinding met WLAN is mislukt
Als ik vervolgens klik op netwerkcentrum zie ik dit:
PC_VAN_X ------------- Netwerk 2 ------- x ---------- Internet
Er gaat dus iets fout van het netwerk naar internet toe, maar wat?
Command zegt dit: Er kan geen enkele bewerking op Internet X worden uitgevoerd als het medium ervan niet is aangesloten.
Is het mogelijk dat ik per ongeluk op een verkeerd knopje heb zitten drukken waardoor WiFi is uitgeschakeld of wat dan ook?
Kan iemand mij helpen? Alvast superbedankt!