Help GTA 4 start niet? Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

franswfk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 dec 2008
Ik heb Gta 4 in de winkel gekocht en wilde deze installeren, echter na het plaatsen van de dvd, gebeurd er niets.
Geen auto-start.....als ik dan naar " mijn computer" wil gaan om zo de dvd speler te benaderen. Gebeurd er ook niets, ik blijf een wit scherm zien en geen deails zoals harde schijven etc....Zodra ik de GTA dvd uit de speler haal, reageerd " mijn computer" wel.

Ik kan Gta niet installeren. Krijg ook geen error code

Heeft iemand een idee of oplossing???

Spec's

Gta Orgineel
Windows xp pro+ alle update's, schone installatie.
Intel Q6750
Asus P5k-E
4 Gb corsair xms 4-4-4-12
Nvidia 260gtx 865 mb ddr3
2x wd Raptor raid
1x wd 500gb
1xwd 1tb
750 watt corsair powersuply
Soundblaster soundcard
Dual 22" Hp wide screen's

Hallo,

Het lijkt erop dat je DVD speler het schijfje niet lust. Kun je andere schijven/DVD's wel gewoon afspelen? Als dat wel kan, zou het kunnen dat je GTA schijf beschadigd is, zitten er (veel) krassen op? Als die schijf er nog netjes uit ziet, zou ik h et probleem bij je DVD speler zoeken.

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

De dvd ziet er goed uit, geen krasjes of iets..... en met andere dvd's heb ik geen problemen.
Misschien moet ik maar voor de zekerheid een ander dvd speler kopen. Is het niet zo dat ik speciale software of een update voor gta , moet installeren vooraf gaand aan de installatie?

Hallo,

Dat zou best kunnen, maaar het is ook wel handig als ie het schijfje kan lezen, want ik verwacht dat daar het probleem zit. Hoor je 'm ook tikken als je 'm in je DVD speler doet? En zijn er misschien andere computers in jouw huis waar je kunt testen of de DVD werkt?

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Dat heb ik dus:shocked: hoop echt dat iemand mijn kan helpen ik heb gtaIV uurtje geleden gekocht geen krasjes niks. ik doe disc1 erin begint ie te tikken en thats all:shocked::mad: iemand die mij uit deze hel kan helpen?:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan