HELP ik heb een groot probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kazaa001

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
Berichten
23
Hallo beste mensen,
ik heb een probleem.
mijn probleem is dat ik gistere 3 keer heb geformateerd en dat ik nog altijd 4GB te kort kom,Ik heb 2 harde schijven van 37GB (C en D station) (D station is het hdd waar 4GB voor niks word gbruikt).
Ik heb het Hardeschijf volldig leeggemaakt en geformateerd en ook eens geprobpeerd via veilige modus maar hielp niet:(
kan iemand mij helpen met dit probleem?
MVG kazaa001.
 
Ga eens naar schijfbeheer, maar een screendump van het scherm waarin de schijven worden getoond en voeg dat hier eens als bijlage toe.
 
Ik krijg helaas geen afbeelding te zien. Wat ik zoek is, zie afbeelding.
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    79,3 KB · Weergaven: 38
Je kan de afbeelding ook hier uploaden. Als je je bericht typt staat onder het venster de knop 'beheer bijlagen'. Daar kun je m toevoegen.
 
Ja, maar da's niet het scherm wat ik bedoel.
Kijk naar mijn plaatje, dát scherm zou ik graag willen zien.

Configuratiescherm, systeembeheer, opslag, schijfbeheer.
 
Ik kan de afbeelding niet groot genoeg krijgen om er iets van te maken. Sorry.
 
Op C staat Windows neem ik aan?
Wat nu als je op het buroblad klikt op "Computer" en vervolgens kies je met een rechtse klik op D voor formatteren van D (snelformatteren)
Wat geeft het systeem dan aan als het formatteren gereed is (hoe groot is dan D ) ?
 
als ik op formateren click geeft het me een melding dat het formateren niet kan worden voltooid en de groote is 4075.
 
Ik denk wel te weten waarom er 4GB mist, er staat Systeem bij D: op de afbeeldingen, misschien dat er een swapbestand opstaat o.i.d.
 
Dat zou dan tevens moeten betekenen dat bij systeem etc. etc. staat aangegeven dat het wisselbestand op D staat ?
 
Maar het is helemaal leeg en ik heb windows echt 100% op het C schijf gezet.
En hoe krijg ik die swap bestand eruit?
MVG.
 
Dat ie leeg lijkt wil nog niet zeggen datr íe leeg is. Als het vinkje in mapopties aanstaat bij "verbergen systeembestanden" etc. etc. dan krijg je het bestand nooit in beeld.

Ik zoek even een beschrijvinkje voor het verplaatsen van de swapfile. Check eerst eens even óf de swapfile op D staat. Ik twijfel eigenlijk een beetje.

Configuratiescherm,...... systeemeigenschappen, geavanceerd, prestaties, instellingen, geavanceerd, virtueel geheugen.
Zie bijlage. Het is slechts "verlicht", maar daar kun je zien dat het wisselbestand bij mij op C staat.
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    88 KB · Weergaven: 44
idd zoals je twijfelde:( alles is op C schijfen niks op D.
wat kan ik er nu aandoen?
MVG.
 
Ga in de verkenner eens naar de D schijf.
Klik bovenin op : Extra, Mapopties, Weergave.
Dan, vinkje weghalen bij : beveiligde besturinssysteembestanden verbergen.

Doe hetzelfde bij de regel waar staat :

"verborgen bestanden en mappen"

Zorg dat die zichtbaar mogen zijn -> "weergeven" dus.

Sluit af met Ok.

Wat kun je nú zien op de D schijf in de verkenner?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan