Help ik moet een code voor internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Takua

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Berichten
162
Ik probeerde internet explorer 7 te installeren maar ik moest een code en daarvoor wil ik niet betalen door te smsen. Dus wat nu? Weet iemand de code?
 
download internet explorere van de windows site of via update van windows en je hebt dat probleem niet ;) deze instalaties komen op meerdere bestanden , gewoon geldklopperij!

je kan natuurlijk altijd overstappen op een andere "internet explorer" zoals bijvoorbeeld firefox veel mensen vinden deze beter en als ze er aan gewent raken ook fijner :p echt een aanradertje
 
die mag je dan weg donderen Ie is altijd gratis geweest.
download een upgrade van ie via windows update.
of download ie bij Microsoft website.
 
download internet explorere van de windows site of via update van windows en je hebt dat probleem niet ;) deze instalaties komen op meerdere bestanden , gewoon geldklopperij!

je kan natuurlijk altijd overstappen op een andere "internet explorer" zoals bijvoorbeeld firefox veel mensen vinden deze beter en als ze er aan gewent raken ook fijner :p echt een aanradertje

Dat was niet de vraag.....
Ik vraag me af of datgene wat Takua tegenkwam niet strafbaar is - want onterecht aanbieden tegen geld van een gratis artikel.
En @ Takua: als je bronnen raadpleegt met dit soort aanbiedingen....let goed op!
 
download internet explorere van de windows site of via update van windows en je hebt dat probleem niet ;) deze instalaties komen op meerdere bestanden , gewoon geldklopperij!

je kan natuurlijk altijd overstappen op een andere "internet explorer" zoals bijvoorbeeld firefox veel mensen vinden deze beter en als ze er aan gewent raken ook fijner :p echt een aanradertje

Ik heb Firefox al een jaar geleden gedownload. Maar die is echt niet goed die kan geen dingen aan die plugins nodig hebben ik heb de plugin al maar dan komt er een scherm van click here to download plugin.
 
download internet explorere van de windows site of via update van windows en je hebt dat probleem niet ;) deze instalaties komen op meerdere bestanden , gewoon geldklopperij!

je kan natuurlijk altijd overstappen op een andere "internet explorer" zoals bijvoorbeeld firefox veel mensen vinden deze beter en als ze er aan gewent raken ook fijner :p echt een aanradertje

Ik heb anders al 4 browsers. Maar ik heb een ander probleem via de microsoft website.
Daar kan ik geen IE selecteren voor windows ME die ik heb.
 
Ik betwijfel of IE7 draait in Windows ME. Waarom draai je uberhaupt nog een OS van 10 jaar oud? XP is toch wel het 'minste' (laagste versie, niet de minste) wat je moet draaien tegenwoordig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan