Help Mij: Rundll Fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurre35

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2006
hallo allemaal,

Ik krijg de heletijd een error bij het opstarten van de pc:

RUNDLL

Er is een fout opgetreden bij het laden van:
C:/WINDOWS/system32/iernonce.dll

Kan opgegeven module niet vinden

(zie bijlage voor screenshot)

kan iemand mij vertellen wat de fout is, ik heb namelijk dit al veel vaker gehad, een keer met gewoon RUNDLL fout en nog een keer dat hij service niet kon vinden allemaal DLL fouten.
Mischien bestaat er een program die DLL kan maken of RUNDLL

alvast bedankt

jurre

Bijlagen

• DLL fout.JPG
    DLL fout.JPG
    10,4 KB · Weergaven: 30
@ James,

Mist TS die dll niet gewoon en moet hij hem terugzetten?

@ James,

Mist TS die dll niet gewoon en moet hij hem terugzetten?
Als hij Internet Explorer 5 nog heeft kun je beter het bestand terugzetten, als je hem geupdated hebt moet je de melding verwijderen. :D

@jurre: heb je internet explorer 5 nog?

screen shot ccleaner opstart lijst

hallo hier de screenshot van de programma's die worden opgestart met het opstarten van de pc:

Bijlagen

Als hij Internet Explorer 5 nog heeft kun je beter het bestand terugzetten, als je hem geupdated hebt moet je de melding verwijderen. :D

@jurre: heb je internet explorer 5 nog?

umm Internet Explorer 5 heb ik al niet meer, ik gebruik de nieuwste versie

Wat James al zegt en ik al aangaf...bestand downloaden en terugzetten is de system32 map!

Nog wat probleempjes

nu ik toch bezig ben heb ik nog een vraag,
ik heb spybot search en destroy.
ik heb ooit gebruik gemaakt van
spamfighter agent en wakemeup
anti spam programma en een wekker programma voor de pc.

Ik heb ze alle 2 verwijdert via de normale manier, ook bestaat er geen enke'le bestanden van deze 2 programma's op de pc meer.

toch geeft spybot aan bij het opstarten dat hij die 2 programma's tegen heeft gehouden bij het opstarten maar die programma's bestaan helemaal niet meer.

waarschijnlijk heb ik toen de melding kwam aangevinkt: deze beslissing onthouden.
dan blokeerd hij ze atomatisch

heeft iemand een idee hoe ik deze meldingen uit kan zetten

mvg jurre

nu ik toch bezig ben heb ik nog een vraag,
ik heb spybot search en destroy.
ik heb ooit gebruik gemaakt van
spamfighter agent en wakemeup
anti spam programma en een wekker programma voor de pc.

Ik heb ze alle 2 verwijdert via de normale manier, ook bestaat er geen enke'le bestanden van deze 2 programma's op de pc meer.

toch geeft spybot aan bij het opstarten dat hij die 2 programma's tegen heeft gehouden bij het opstarten maar die programma's bestaan helemaal niet meer.

waarschijnlijk heb ik toen de melding kwam aangevinkt: deze beslissing onthouden.
dan blokeerd hij ze atomatisch

heeft iemand een idee hoe ik deze meldingen uit kan zetten

mvg jurre
Ik heb het gevoel dat je je pc hebt opgekuisd en geupdated maar dat er veel programma's maar half gedeïnstalleerd zijn. :D

Gooi er nog maar eens CCleaner Problemen en Cleaner bovenop. :)

Ik ben nu van de RUNDLL fouten af,
BEDANKT!!!!!!

alleen nu zit ik alleen nog met:

- Dat het windows welkom scherm lang blijft hangen
- En dat er programma's worden geblokeerd door spybot teatimer maar die ik niet kan uitzetten.
ik heb nu teatimer van spybot uitgezet bij het opstarten en ik heb geen last meer ervan.
- Ik zit nog wel met erg veel lege registry sleutels dat zegt een scan maar om te moeten verwijderen moet je gaan betalen, weet iemand een programma voor regsitry sleutels die niet worden gebruikt te verwijderen.

Al die programma's die al lang zijn verwidjert staat nog wel in de volgende locatie zo meld msconfig dit:

SOFTWARE/microsoft/windows/currentversion/RUN

mischien iemand die er wat over weet

alvast bedankt

En hoe ben je nu van die rundll fouten afgekomen?
DLL teruggezet?

Jep gewoon terug zetten en klaar is kees,

ik doe nu steed naar problemen scannen met ccleaner hij vind aardig wat problemen maar het zijn steeds dezelfde dus hij kan ze niet reparereren
Ze bevinden zich allemaal in:

HKCR
(iets van registry)

en activeX/COM Fout

iemand een iedee???

Laatst bewerkt:
Dus buiten "scannen naar fouten" gebruik je toch ook de knop "repareren"? Als telkens dezelfde fouten terugkomen, dan moet je eens kijken van welk programma ze steeds zijn.

Verder kan het dus zijn dat TeaTimer al die registersleutels weer hersteld, wat we niet leuk vinden uiteraard. Ik heb het ook al aan de stok gehad met dat TeaTimer-gedoe. Herinstalleer Spybot en laat TeaTimer weg. Controleer eerst even of je TeaTimer zo niet kan deïnstalleren via "Software" in het configuratiescherm, dat weet ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan