help mij

Status
Niet open voor verdere reacties.
hee guus als jij ze hebt gemaakt op digitale camera kun jij ze nog terughalen via jouw camera of kon je ze verwijderen had je ze al op schjif staan?

Geplaatst door luckyerik
hee guus als jij ze hebt gemaakt op digitale camera kun jij ze nog terughalen via jouw camera of kon je ze verwijderen had je ze al op schjif staan?
Ik heb het over foto's van internet die in Temporary Internet Files waren terecht gekomen en die ik vervolgens gewist had.

Guus.

Geplaatst door luckyerik
ja oke en welke optie mag ik downloaden?
Moet je even bij Systeeminfo (Bureau-accessoires - Systeemwerkset - Systeeminfo) kijken of je FAT32 of NTFS hebt. In de bijlage zie je hoe dat er in Win 98 uitziet.

Guus.

Laatst bewerkt:
ik heb mjn pc opgedeeld met partition magic
de foto,s stonden op een fat 32 schijf
want het is toch zo dat het besturingssysteem op ntfs is en de andere allemaal op fat 32
ik heb daarna xp pro er opgezet maar niet op de gedeelde schijf waar mijn foto,s op stonden
het programma wat ik heb gedownlaod kan ik niet gebruiken (op allebeide niet)
trouwens hoe is het mogelijk dat ik de foto wel zie op de pc maar als ik hem wil laten opbouwen dan wil dat niet , daarbij komt nog dat een foto ongeveer 80 kb is en geen 12,5 mb (bijv) dus heb ik een vermoeden dat er meerdere toepassingen onder een bestand zijn en daarom zal hij hem wel niet kunnen opbouwen
wat zal dat dan kunnen zijn?

Je zegt dat je de foto wel kunt zien en dat hij 80 kB groot is. Als hij nog steeds de extensie .jpg heeft, kun je hem misschien met een volgend bericht meesturen als bijlage.
Dan kan ik er zelf eens naar kijken.

Guus.

Goed idee Guus abc,

Ik ben ook wel benieuwd naar zo'n bestand. Ben benieuwd of het lukt om hem open te krijgen.:)

ik heb mjn pc opgedeeld met partition magic
de foto,s stonden op een fat 32 schijf
want het is toch zo dat het besturingssysteem op ntfs is en de andere allemaal op fat 32

@Luckyerik, Dit is dus niet zo. Je kunt alle partities instellen zoals je wilt, dus heb je misschien net die andere getdataback nodig.;)

Laatst bewerkt:
Tja, ik zie alleen nog dit (zie bijlage).

In een vorig bericht had Tanja het volgende al gevonden op de site van Convar:

"Vraag: Enige bestanden zijn na de reconstructie met PC INSPECTOR File Recovery niet meer te openen of er zitten fouten in de bestanden.
Antwoord: Wanneer de datadrager sterk gefragmenteerd is (dit betekent dat de gegevens van een bestand in zeer veel stukken verdeeld en over de datadrager verspreid zijn) kunnen zulke fouten ontstaan. Hier is vaak slechts herstellen van de data met de hand mogelijk. Neem in zo'n geval direct contact op met "CONVAR - Die Datenretter"

Maar dat zou betekenen dat je nu niets meer met je computer zou kunnen doen, om overschrijven van de gegevens te voorkomen - als dat al niet gebeurd is inmiddels, en ook dat je de schijf naar Duitsland moet gaan opsturen.

Nog afgezien van wat dat zou gaan kosten, denk ik dat je maar moet accepteren dat je je foto's kwijt bent.:(

Guus.

Laatst bewerkt:
oke toch bedankt voor de moeite en gelukkig zie ik ze nog op mijn back up als pasfotoformaat (beter iets dan niets )greets luckyerik

In de mail:

Dit is het bericht:

ik kan jou geen bestandje sturen want ik ben geen
verenigingslid

Als ik die foto zie hierboven dan is er denk ik inderdaad niets meer te redden.

Kun je niets met die backup doen?? Bewerken of zo?

Laatst bewerkt:
als jij mij kan vertellen hoe
ik ben niet zo n ster met de computerala ik het maar printen kon dan konden we dat laten vergroten ofzoiet
dan was ik ook al heel blij
ik zal wel eens kijken wat ik doen kan
toch bedankt dat je voor me hebt meegedacht om te kijken naar een eventuele oplossing

groetjes luckyerik

Kun je 1 zo'n bestandje hier plaatsen als bijlage? Die van je backup dus? Dan kunnen we zien HOE klein ze zijn en kunnen we kijken met welk programma je ze kunt vergroten (zonder al te veel kwaliteitsverlies)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan