Ik typte bij de html editor
<Title>Welkom op mijn website hier kun je spelletjes spelen filmpjes kijken dingen kopen en nog veel meer.<Title>
</head>
<body>
<a href="www.freewebs.com/takuainika/spelletjes.htm">Spelletjes</a> <spelletjes spelen>, <spelletjes categorieen>,
<a href="www.freewebs.com/takuainika/Filmpjes.htm">Filmpjes</a>
<a <filmpjes>, <filmpjes kijken>, href="www.freewebs.com/takuainika/Sleutelhangers_kopen">Sleutelhangers kopen</a>
<a href="www.freewebs.com/takuainika/Contact.htm">Contact</a>
<a href="www.freewebs.com/joelhaseth/Contact.">Contact 2</a>
Welkom op mijn website hier zijn spelletjes filmpjes en nog veel meer. Hierboven zie je de pagina's.
<br>
Welkom op mijn website hier zijn spelletjes filmpjes en nog veel meer. Hierboven zie je de pagina's.
<br>
In.
Wat is hier fout aan?
Moeten die links bijvoorbeeld boven head en body?
Of wat?
Help alsjeblieft.
<Title>Welkom op mijn website hier kun je spelletjes spelen filmpjes kijken dingen kopen en nog veel meer.<Title>
</head>
<body>
<a href="www.freewebs.com/takuainika/spelletjes.htm">Spelletjes</a> <spelletjes spelen>, <spelletjes categorieen>,
<a href="www.freewebs.com/takuainika/Filmpjes.htm">Filmpjes</a>
<a <filmpjes>, <filmpjes kijken>, href="www.freewebs.com/takuainika/Sleutelhangers_kopen">Sleutelhangers kopen</a>
<a href="www.freewebs.com/takuainika/Contact.htm">Contact</a>
<a href="www.freewebs.com/joelhaseth/Contact.">Contact 2</a>
<br>
<br>
In.
Wat is hier fout aan?
Moeten die links bijvoorbeeld boven head en body?
Of wat?
Help alsjeblieft.