Help! Mijn internet 'lagt' mega erg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebas100

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2007
Berichten
89
Ik heb sinds gister nieuwe modem, want die was kapot. toen kon ik de hele middag World of Warcraft spelen, tot in de nacht. toen begon de 'ping' in eens rood te worden met 3108ms snelheid.

Als ik men router reset, heb ik heel even groen ( dat is minder dan 300 ) maar dan na 10 minuuten is het weer rood en lagg ik weer.
Alles staad uit, geen utorrent of vuze, geen downloads geen msn. alleen WoW.
Iemand anders zit ook op ons net te downloaden, want mijn zus is niet eens thuis. (zij gebruikt laptop wel eens om films te downloaden ofzo )

Help? :(
 
Draadloze modem/router?
Zo ja, zou ik het netwerk maar eens beveiligen dan!
 
Mijn router heeft wel een paswoord,
kan ik de wi-fi optie mischien uitzetten ofzo?
Mischien xtra info hoe je beter beveiligt?
 
Sorry hoor, maar ik heb echt mijn router wel beveiligt, ik werk al al minimaal 2 jaar mee.

Ik denk echt dat er iets anders mis mee is.
 
Sorry hoor, maar ik heb echt mijn router wel beveiligt, ik werk al al minimaal 2 jaar mee.

Ik denk echt dat er iets anders mis mee is.

Als je goed beveiligd bent kan er niemand anders op je netwerk en je denk toch dat dat het probleem is???
 
Nou zijn er nog andere mogelijkheden dan?
Daarom ben ik ook hier :p

Kan het ook aan ziggo liggen? iemand anders hier ervaaring mee?
 
Hoe precies is je netwerk beveiligd en wat bedoel je precies met dat wachtwoord van je router, waar en wanneer gebruik je dat?
 
Kan ook heel goed dat de router de problemen geeft. Haal deze er eens tussen uit en test het eens zonder de router maar de pc direct op je modem aangesloten.

Als dit het probleem oplost kun je nog kijken of er een nieuwe firmware is voor je router.

Wel even de stroom van het kabelmodem eraf halen en er weer op als je dit doet.
Als je later de router weer er tussen zet dit weer herhalen.