help nodig bij AMD Radeon 7990

• Onderwerp starter Onderwerp starter Wp3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat stukje software heb ik geinstaleerd en ulps uitgeschakeld.
Maar 3 fans draaien nog steeds niet 1 blijf uit.
Kan het niet zo ingesteld worden dat ze wel altijd alle drie draaien?

Kan dus of via deze software:
https://www.sapphireselectclub.com/ssc/TriXX/

Na het uitschakelen hoef je de software niet per se te laten opstarten met de pc.

Of ULPS uitschakelen via het register:

Bij mij is het de 0000 en 0002 subkey

Maar als je de kaart belast gaat de 3e fan wel aan?
Als je in het register kijkt zie je dan zowel onder 0000 als 0002 dat deze waarde daar staat? (nummers kunnen bij jou afwijken)
14bm639.png

Laatst bewerkt:
Zal daar morgen ochtend even naar kijken.
Maar bij belasting zoaks battlefield 3 gaat hrt groene lampje van kaart uit en zou derde fan aan moeten gaan maar dat gebeurt niet en de temp loopt dan hoog op.
Kaart gaat al rma.
Maar als je de kaart belast gaat de 3e fan wel aan?
Als je in het register kijkt zie je dan zowel onder 0000 als 0002 dat deze waarde daar staat? (nummers kunnen bij jou afwijken)
14bm639.png

Mijn eerste 7950 is 1x retour gegaan aangezien de fan niet aanging nadat het beeldscherm op standby ging. PC was verder gewoon aan.
De kaart is toen netjes vervangen en de nieuwe heeft het probleem niet. Dat de fan van de 2e kaart uitging wijd ik aan het ULPS gebeuren. Van die kaart gingen de fans trouwens bij belasting ook weer netjes aan.

Ik heb 0000 tot 0004 en allemaal hebben ze die Unableulps.
Alleen bij de 0003 staat bij het reg dword getal aan het einde tussen haakjes (0) bij de andere is het allemaal (1)

Zal daar morgen ochtend even naar kijken.
Maar bij belasting zoaks battlefield 3 gaat hrt groene lampje van kaart uit en zou derde fan aan moeten gaan maar dat gebeurt niet en de temp loopt dan hoog op.
Kaart gaat al rma.

Wat als je ze alle op 0 zet? -> pc herstarten. Dan zou ULPS overal uit moeten zijn.

Dat zou ik kunnen doen maar dat verklaard nog niet dat de derde fan bij belasting niet aanslaat terwijl dat wel zou moeten.
ccc geeft ook aan de 2 de grafishe chip ingeschakeld is want hij geeft activiteid aan en zegd dat de fan op 20 procent draaid maar als ik visueel ga kijken dan staat hij gewoon stil.

Wat als je ze alle op 0 zet? -> pc herstarten. Dan zou ULPS overal uit moeten zijn.

ah ok. Dat lijkt op het probleem wat ik met mijn eerste 7950 had.
Zie hier een filmpje wat ik destijds heb gemaakt voor de betreffende shop:

[video=youtube_share;9MYDpKXGA3s]http://youtu.be/9MYDpKXGA3s[/video]

Bij mij gingen de fans dus helemaal niet meer aan totdat ik het systeem herstart had.

Alleen bij mij draaien 2 van de drie fans wel altijd maar de derde fan slaat niet aan wanneer die zou moeten.
Maar hij gaat ook rma,met de vraag of ik geen andere kaart kan nemen want dit is nu mijn 2 de slechte ervaring met een kaart van saphire.

ah ok. Dat lijkt op het probleem wat ik met mijn eerste 7950 had.
Zie hier een filmpje wat ik destijds heb gemaakt voor de betreffende shop:

[video=youtube_share;9MYDpKXGA3s]http://youtu.be/9MYDpKXGA3s[/video]

Bij mij gingen de fans dus helemaal niet meer aan totdat ik het systeem herstart had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan