Help!!! NTDLR ontbreekt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jahoor, heb ik gedaan, er staan 4 partities op dus.. was niet alles kwijt alleen C geformateerd.

Gelukkig! En nu ook nog een nieuwe Windows cd!
Jij kunt even vooruit. Vergeet niet HIER af en toe te kijken. Er komen er dagelijks bij.
En haal HIER ook even je servicpackupdate vandaan. Dan heb je waar voor je geld ;)
Even goed lezen dan kun je ook voor je andere Windows die het wonderlijk genoeg niet deed ;) ook een exemplaar nemen.

Ik heb Lerosa's antwoord gemist. Anders had ik nu willen zeggen dat ze jou mocht bedanken :)
Heb je gezien Gezina dat er al meer landen staan dan gisteren bij die Security?
Ik heb de bevestiging binnen en ook een mail met nummer waarmee je kunt tracken of zoiets.
Ik begrijp niet hoe jullie zo bij kunnen blijven en die linken uperhaupt vinden maar.........Ga zo door!!! :D

Heb je in de bios bijgeval aangegeven dat de pc eerst van diskette moet proberen op te starten? Als er dan een diskette inzit krijg je die boodschap over NTLDR ook...

Geplaatst door Elisa
Ik heb Lerosa's antwoord gemist. Anders had ik nu willen zeggen dat ze jou mocht bedanken :)
Heb je gezien Gezina dat er al meer landen staan dan gisteren bij die Security?
Ik heb de bevestiging binnen en ook een mail met nummer waarmee je kunt tracken of zoiets.
Ik begrijp niet hoe jullie zo bij kunnen blijven en die linken uperhaupt vinden maar.........Ga zo door!!! :D

Heb op diverse IT-sites (die ik vrijwel dagelijke meerdere keren bezoek, beetje een tik :)) gelezen dat na 23 febr. o.a. Nederland er ook bij staat.

Heb je in de bios bijgeval aangegeven dat de pc eerst van diskette moet proberen op te starten? Als er dan een diskette inzit krijg je die boodschap over NTLDR ook...

Waarschijnlijk heb je de laatste pagina niet gelezen en heb je gereageerd op de eerste. Inmiddels is Lerosa een Windows XP rijker. Heeft z'em er 2 keer opgezet en partities gemaakt LOLOL

Hi Elisa! :D

Ik wil niet l_llig doen maar Bavel heeft gelijk. Als je op de vorige pagina kijkt boot de PC van Sandra eerst van de floppy.
Hoewel mijn PC staat op: 1 HD boot toch zeur ik steeds tegen mijn kinderen: 'voordat je PC afsluit, haal floppy of CD uit'. Een muziek CD is geen probleem maar anders wel (eigen mening + info) ;)

Groetjes :D
Falco

Lerosa : Ik heb de first boot device op hdd gezet en nu start hij wel op...

Goeiemorgen Falconetti ;)

Geplaatst door Elisa
Gelukkig! En nu ook nog een nieuwe Windows cd!
Jij kunt even vooruit. Vergeet niet HIER af en toe te kijken. Er komen er dagelijks bij.
En haal HIER ook even je servicpackupdate vandaan. Dan heb je waar voor je geld ;)
Even goed lezen dan kun je ook voor je andere Windows die het wonderlijk genoeg niet deed ;) ook een exemplaar nemen.

Persoonlijk hou ik er helemaal niet van mijn gegevens aan grote instanties met veel macht kwijt te geven.
Ik las net in de reacties op webwereld omtrend dit onderwerp, dat er ook een pakket te downen is bij www.autopatcher.nl

Scheelt jeje privacy en je bent up to date tot januari ipv de oktober wat op de cd staat.
Minder is, dak vermoed dat dit alleen op zal gaan voor de engelse windows versie:(

Ik heb het liever op cd.
Trouwens, zodra je gaat updaten ben je ook je privacy wel kwijt lijkt me. Er kan wel naar meer gekeken worden dan alleen je Windows files.

Je kunt het trouwens ook zelf downloaden bij Microsoft op diezelfde link volgens mij. Ik ga er zelf vanuit dat de cd's van Microsoft een betere kwaliteit hebben dan de mijne dus het is meer voorzorg :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan