Help PC Sloom!

Status
Niet open voor verdere reacties.

katsuchiyo

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Hallo, ik heb een probleem.
Ik heb eergister mijn nieuwe computer binnen gekregen. Een Fujitsu Siemens P19-1 TFT.

Dit zijn de gegevens van mijn pc;

Windows XP Home SP2 besturingssysteem
Pentium Dual Core 820 (2.8 Ghz.) processor, 800 x 2 1 M776
VGA NV 7300SE grafische kaart, 64M/512MB PCIe en TV out
1024 Mb (2x 512 M , DDR533) intern geheugen
500 Gb (2x 250 Gb) harddisk
DVD dual layer SM optische drive
11-in-1 cardreader
Software o.a.: Works, Hero 6, etc
Win DVD 5 (6 kanaalsgeluid) Dolby
Multimedia USB Slim KB
optische muis

Nu is mijn probleem ik dacht dat ik hierop wel spellen kon doen, ik had een spel geleend van een vriend van mij Call of Duty II en die ging heel sloom op de laagste settings. Ik dacht ok dat kan want het is een heel zwaar spel, Nu heb ik Halo geinstalleerd een spel dat egt al jaren oud is. Zelfs dit spel ging niet soepel! Het spel heeft minimum systeem eisen van een pentium 3.

Ik heb nieuwe video driver erop geinstalleerd maar het helpt allemaal niet veel. Kan iemand mij helpen? Is mijn pc te slecht voor de spellen of..?

Help me :(

Zijn alle drivers wel geinstalleerd?
Dan met name die van de Videokaart?

De computer was al voorgeinstalleerd. En daarna heb ik een Videokaart driver van oktober 2006 voor mijn video kaart gedownload. Of moet ik nog meer drivers installeren dan alleen die voor mn video kaart?

Virussen en spyware kan niet, Hij net 2 dagen oud..

als hij 2 minuten aan het net gehangen heeft kan je al stikken van de rotzooi :p

De computer was al voorgeinstalleerd. En daarna heb ik een Videokaart driver van oktober 2006 voor mijn video kaart gedownload. Of moet ik nog meer drivers installeren dan alleen die voor mn video kaart?

Heb je toen je dat deed wel eerst de oude drivers verwijderd?

Er stond een oude driver op maar ik kon niet vinden waar ik die kon verwijderen dus de alle eerste driver staat er nog op denk ik. Die zal ik ook wel ff verwijderen

Ik heb nu Ad aware er over heen gehaald en heeft niet geholpen,

Ik heb oko NOrton antivirus and norton internet security aan staan.

Wat kan ik nog meer doen iets met die drivers?

Laatst bewerkt:
Daar gaat het dus fout.
Je mag nooit een nieuwe driver over een oude heen zetten.

Ik heb die video kaart driver opnieuw geinstalleerd maar hij gaat nog steeds sloom :/

Laatst bewerkt:
Nogmaals.
Voordat je een nieuwe driver installeert, moet je eerst de oude driver verwijderen.

Misschien kan ik er naast zitten, maar is je videokaart niet te zwak???
[URL="https://activision.custhelp.com/cgi-bin/activision.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=14849&p_created=1128534309&p_sid=tOhsX4ri&p_accessibility=0&p_redirect=&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPTEmcF9zb3J0X2J5PWRmbHQmcF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTE2MyZwX3Byb2RzPTEsNDQ1JnBfY2F0cz0mcF9wdj0yLjQ0NSZwX2N2PSZwX3NlYXJjaF90eXBlPWFuc3dlcnMuc2VhcmNoX25sJnBfcGFnZT0x&p_li=&p_topview=1]CoD2 Minimum specs[/URL]
Je kaart staat er wel tussen, maar ik zou proberen te testen (indien mogelijk) met een snellere kaart...

Waarom doet Halo , Counterstrike het zelfs sloom.. Counterstrike kan je zelfs op een pentuim iii doen -.-

Als je gewoon je windows bureaublad voor je hebt, en er geen programma's open staan, doe dan eens het volgende:

Druk de volgende 3 toetsen tegelijk in: CTRL - ALT - DEL
Je hebt nu windows taakbeheer voor je staan.
Op het tabblad "processen" kan je in de kolom CPU zien hoeveel percentage processorkracht een draaiend proces gebruikt. Bij een pc in IDLE staat er bij het proces "niet actieve systemen" iets tussen 95 en 100 percent.

Kijk dit eens na bij je pc, en meld ons of er een ander proces CPU kracht aan het gebruiken is of niet...

Ik ben er al achter waarom die spellen het niet doet. Het is gewoon een *** video kaart kben gewoon opgelicht hij is eigenlijk 64 mb en hij pakt de rest van het normale geheugen bedankt voor de hulp

ik d8 het spijtig genoeg al... 7300 is niet hoog, en die SE is zoals bij ATI de LE editions (Lame Edition)

hohoho Ik heb een Geforce 6800 Xtreme ik speel call of duty 2 met alles op ultra highe, en een resolutie van 1024x800 4 x AA draait met 30 FPS
de 7300 is wel sneller hoor, doe de driver zi installe ik die het in stappen
- 1 haal de oude driver weg ''ga naar deze computer ''programma's installe of verwijderen'' dan nvidia drivers ''verwijderen''
- 2 start de PC opnieuw op (als je een IT pagina opstart en je beweegt met je scroll of met balkje gaat dit erg sloom)
- 3 download de nieuwste drivers http://www.nvidia.com/content/licen...3.71/93.71_forceware_winxp2k_english_whql.exe wacht ff tot de download in scerm komt.
- 3 pak t uit instaleer het
- 4 dan blijfd hij in het midde hangen, dan word je beeld zwart en prinkt weer aan, de instalatie finisht , dan MOET je je pc opnieuw opstarten
- 5 start opnieuw op en klaar als het goed is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan