katsuchiyo
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 jan 2007
Hallo, ik heb een probleem.
Ik heb eergister mijn nieuwe computer binnen gekregen. Een Fujitsu Siemens P19-1 TFT.
Dit zijn de gegevens van mijn pc;
Windows XP Home SP2 besturingssysteem
Pentium Dual Core 820 (2.8 Ghz.) processor, 800 x 2 1 M776
VGA NV 7300SE grafische kaart, 64M/512MB PCIe en TV out
1024 Mb (2x 512 M , DDR533) intern geheugen
500 Gb (2x 250 Gb) harddisk
DVD dual layer SM optische drive
11-in-1 cardreader
Software o.a.: Works, Hero 6, etc
Win DVD 5 (6 kanaalsgeluid) Dolby
Multimedia USB Slim KB
optische muis
Nu is mijn probleem ik dacht dat ik hierop wel spellen kon doen, ik had een spel geleend van een vriend van mij Call of Duty II en die ging heel sloom op de laagste settings. Ik dacht ok dat kan want het is een heel zwaar spel, Nu heb ik Halo geinstalleerd een spel dat egt al jaren oud is. Zelfs dit spel ging niet soepel! Het spel heeft minimum systeem eisen van een pentium 3.
Ik heb nieuwe video driver erop geinstalleerd maar het helpt allemaal niet veel. Kan iemand mij helpen? Is mijn pc te slecht voor de spellen of..?
Help me
Ik heb eergister mijn nieuwe computer binnen gekregen. Een Fujitsu Siemens P19-1 TFT.
Dit zijn de gegevens van mijn pc;
Windows XP Home SP2 besturingssysteem
Pentium Dual Core 820 (2.8 Ghz.) processor, 800 x 2 1 M776
VGA NV 7300SE grafische kaart, 64M/512MB PCIe en TV out
1024 Mb (2x 512 M , DDR533) intern geheugen
500 Gb (2x 250 Gb) harddisk
DVD dual layer SM optische drive
11-in-1 cardreader
Software o.a.: Works, Hero 6, etc
Win DVD 5 (6 kanaalsgeluid) Dolby
Multimedia USB Slim KB
optische muis
Nu is mijn probleem ik dacht dat ik hierop wel spellen kon doen, ik had een spel geleend van een vriend van mij Call of Duty II en die ging heel sloom op de laagste settings. Ik dacht ok dat kan want het is een heel zwaar spel, Nu heb ik Halo geinstalleerd een spel dat egt al jaren oud is. Zelfs dit spel ging niet soepel! Het spel heeft minimum systeem eisen van een pentium 3.
Ik heb nieuwe video driver erop geinstalleerd maar het helpt allemaal niet veel. Kan iemand mij helpen? Is mijn pc te slecht voor de spellen of..?
Help me