[help snel!] ik heb virus [help snel!]

Status
Niet open voor verdere reacties.

misterl0l

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2009
Hallo ik ben een nieuw lid want ik moet iets vragen,

Ik heb op mijn computer een virus.

Als ik mijn computer opstart dan komt er een beeldje FIXED dan druk ik op OK.
4ncqy8xbe1ikvsfit2pngxj9l0dc9oo.bmp

dan verdwijnt het maar als ik dan weer inlog op een account kom het weer en dan meld hij af. Weet iemand hoe je dit weghaald ? HELP PLZ!

Groeten en alvast bedankt:(

Laatst bewerkt:
Ja ik zit nou op een andere Computer want ik kan niet inloggen op mijn account dus ik kan niks downloaden:confused:

Nee ik kom er nergens meer in.

Ik heb dit probleem wel eens eerder gehad toenheb ik mijn computer opnieuw geinstalleerd maar dat virus krijg je niet weg want hij springt telkens weer terug..

Misterl0l

Je zou deze vraag ook eens kunnen stellen op www.nucia.nl onder het kopje '''Geinfecteerd''.
De mensen die daar actief zijn weten vaak meer op dat gebied dan wij.

Als je de verbinding met het internet verbreekt op de betreffende pc, kan er niets (dus ook geen wachtwoorden) doorgegeven worden.

Oke dit ga ik even doen maar.
zo verwijder ik het virus niet en dat wil ik :'(

Maar toch bedankt

Ik heb misschien het probleem opgelost ik ga het nu proberen:D

allemaal bedankt

Oké.
Maar je zegt dat je niet kan opstarten in veilige modus als je de pc opstart.
Wat zie je dan wel?

Ik kan hem wel in veilige modus opstarten alleen dan zie ik het weer alleen met veilige modus met veilige netweerk mogelijk heden

Wat krijg je dan precies te zien dan?
PS: Download de twee programma's met een andere pc. Dat is dan heel jammer dat hij geen updates kan zoeken op de desbetreffende pc, maar dat moet dan maar even.
Ik heb in ieder geval nog geen mogelijkheid gezien om updates naar de computer te downloaden en vervolgens op te slaan en offline te installeren.

Wat krijg je dan precies te zien dan?

4ncqy8xbe1ikvsfit2pngxj9l0dc9oo.bmp
zoiets

Wat bedoel je met:

PS: Download de twee programma's met een andere pc. Dat is dan heel jammer dat hij geen updates kan zoeken op de desbetreffende pc, maar dat moet dan maar even.
Ik heb in ieder geval nog geen mogelijkheid gezien om updates naar de computer te downloaden en vervolgens op te slaan en offline te installeren

Laatst bewerkt:
ff voor zekerheid??

je kunt dus helemaal niks??

of kan je wel in veilige modus werken?

zo ja dan mijn voorgestelde progjes bij iemand op een usb zetten en bij jou het werk laten doen

En krijg je dat nou voor het inlogscherm of nadat je je gegevens hebt ingevuld

Met dat laatste stuk bedoelde ik dat als je kon inloggen dat je de installatiebestanden van de twee programma's die Frankwannet gaf op een andere pc zou downloaden, ze bijvoorbeeld ope en stick zet en ze dan op de andere pc installeert, aangezien je daar geen internet op hebt. En zonder internet kun je ook niet updaten.

nee ikkan helemaal niks als het ding er staat,

ik kan ook niet inlogge op veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan