HELP Systeem herstel & windows update!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mingus14

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2010
Berichten
128
Hallo,

sinds kort krijg ik bij elke opstart een menu waarbij ik kan kiezen tussen windows gewoon starten en systeem herstel, systeem herstel word na 30 seconden automatish geactieveerd. zodra ik in system herstel ben, gaat hij de problemen "oplossen"
en zegt hij dat het systeem niet kan worden hersteld..
als ik dan het andere menu keuze in windows terecht kom, werkt windows update niet..
hij laad oneindig als ik er op klik, ook werken sommige spellen niet meer. (een systeem herstel heeft niet geholpen!) het enige wat ik me kan bedenken was dat ik de map windows in C heb geweizigd in machtegingen om voor een speciaal thema een ander EXPLORER file er in te zetten, uit eindelijk heb ik dit allemaal al terug gedraait.

wat kan ik doen? kan ik eigelijk wel iets doen?
 
Waar beschik je over?
InstallatieDVD van Windows7?

Persoonlijk zou ik veilig stellen ( op externe schijf bijv. of andere partitie) wat ik wil behouden aan losse data en een nieuwe installatie uitvoeren.
Heb je geen installatiedvd of hersteldvd, dan het image/recovery terugzetten.
Dat is mijn ervaring, want proberen te boel weer op orde te krijgen is soms heel tijdrovend.

Wil je nog wel proberen te repareren?
Dan zou je kunnen proberen of een nieuw administrator account aan maken helpt.
Lost dat ook niets op, dan kan je proberen te repareren via de installatiedvd of hersteldvd.
 
hallo,

ja ik bezit over een windows 7 intalatie Cd, echter is deze maar met een licensie, die natuurlijk al gebruikt is, maakt dit uit?
 
Je hebt toch je EIGEN licentie ( sticker met key achterop op pc of onderiop laptop)?
 
pc zelf gebouwd :)
maar ik denk dat ik ongeveer weet wat het probleem is, maar ik weet niet hoe ik het moet oplossen.. Ik heb het een en ander gedaan met de machtigingen van de hele windows map en heb het explorer bestand vervangen en weer terug gezet..
is er een mogelijkheid om alle machtigingen in een keer terug te zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan