Help, verschilende pagina's maar hoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdonkers

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
106
Ik heb op mijn site bijna elke dag nieuws staan van update's. Maar ik houd er maar steeds 3 omdat als er meer staan niet meer mooi is. Nu zou ik zoiets willen zoals je op marktplaats ziet en op forums naar volgende pagina. Zou dat ook kunnen in het rode deel:
5umxb9.png
Zoals « 1 2 3 .. 10 »
 
Dat kan zeker, hoe is je site gebouwd? Is het PHP?

Je zult een kleine module moeten gaan maken waarschijnlijk die nieuws leest uit een database of een bestandje, en die zelf bepaald hoeveel pagina's er zijn en welk nieuws hij moet laten zien...

Met alleen HTML kan het ook, maar dan is het wel veel werk... dan moet je zelf al die pagina's maken namelijk en ze iedere keer als er nieuws is allemaal updaten :/
 
Dat kan zeker, hoe is je site gebouwd? Is het PHP?

Je zult een kleine module moeten gaan maken waarschijnlijk die nieuws leest uit een database of een bestandje, en die zelf bepaald hoeveel pagina's er zijn en welk nieuws hij moet laten zien...

Met alleen HTML kan het ook, maar dan is het wel veel werk... dan moet je zelf al die pagina's maken namelijk en ze iedere keer als er nieuws is allemaal updaten :/


Die HTML manier ken ik maar is een hoop werk om te doen. Verder is mijn script een HTML script. In begin via kladblok daarna MS FrontPage 03. Ik heb ook niet echt iets kunnen vinden waardoor ik dit kan maken zodat die automatich de onderste naar de volgende pagina doet en automatich weer een pagina aanmaakt snapje.
 
Mnee dat is ook niet zomaar een functie, dat zul je een beetje zelf moeten gaan maken...

Heb je weleens met PHP gewerkt?

(En ondersteunt je server het?)
 
Mnee dat is ook niet zomaar een functie, dat zul je een beetje zelf moeten gaan maken...

Heb je weleens met PHP gewerkt?

(En ondersteunt je server het?)

Nog nooit mee gewerkt. Verder durf ik het niet te zeggen of deze server het ondersteund omdat ik deze server gekregen heb omdat een goede vriend van mijn ermee gestopt is met zijn site maar betaald heeft voor een aantal jaar en heb ik hem overgenomen. Ik weet niet bij wie hij de server heeft afgesloten etc. Ik upload mijn site altijd via zijn ftp server :)
 
Hmmm... hoe update je het nieuws nu? Je past gewoon de HTML aan?

Ik zou misschien een nieuws module kunnen maken, maar als je hele site platte HTML is dan schiet dat misschien ook niet zoveel op.

Is het een hobby site? Want het design ziet er wel sterk uit, hoewel ik natuurlijk niet de hele site kan zien ;)
Heb je een linkje anders?
 
Hmmm... hoe update je het nieuws nu? Je past gewoon de HTML aan?

Ik zou misschien een nieuws module kunnen maken, maar als je hele site platte HTML is dan schiet dat misschien ook niet zoveel op.

Is het een hobby site? Want het design ziet er wel sterk uit, hoewel ik natuurlijk niet de hele site kan zien ;)
Heb je een linkje anders?

Het is gewoon een hobby site ja en ik pas de HTML gewoon aan. En de site zal ik wel via PM sturen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik had me vorige post al aangepast. Maar het is een site met illegale software wat verboden is hier te posten daarom. Maar zal het je even mailen en in vorige bericht delete.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan