markvdwaal
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 3 mrt 2008
Ik heb een vraag, ik heb sinds een aantal dagen een nieuwe videokaart de Radeon HD 2600 XT, ik ben zeer tevreden met deze kaart, alleen ben ik bang dat hij nu al gecrashed is...
Ik startte een spel op toen kwam er tot 3x toe een error van VPU Recover.
Toen ik inmiddels het spel (America's Army) geladen had, kwam er een vage error over dat de resolutie waarop het spel draaide niet ondersteund werd (heel vaag..had inmiddels al meerdere keren gespeeld). Binnen enkele seconden werden delen van het beeld nog eventjes groen/paars knipperend waarna ik probeerde alles te sluiten en naar windows te gaan.
Dit lukte niet, scherm werd zwart en zodoende heb ik de reset knop ingedrukt. Toen ik hem weer opnieuw opstartte had ik meerdere malen geen beeld.. veel geprobeerd..
Tenslotte de kabels veranderd DVI kabel eruit --> Analoog erin en toen kreeg ik bij het opstartten wel de gebruikelijke gegevens, maar dan met diverse strepen in beeld:
Zie links:

* wanneer de pc iets verder is met uploaden = het groen
** wanneer de veilige modus geopend wordt zijn de strepen blauw
veilige modus is de enige manier om in windows te komen.. na het gestreepte scherm knalt ie weer op zwart..
Ik heb stroom eraf gehaald erop gedaan... kaart geprobeerd aan te duwen (al zat ie er al goed in).. ff rust gegeven werkt ook niet.. Ik hoop echt dat een van jullie me kan helpen, weet echt niet wat ik moet doen!!
*** de bios deed paar maandjes terug ook vaag, moest toen ineens de tijd er opnieuw inzetten en ook de FSB stond op 100mhz ipv 133mhz, miss dat dat de zaak iets veranderd?
Alvast bedankt als iemand me kan helpen,
----------------------------------------------------------
Sapphire Radeon HD 2600 XT (AGP)
Andere specs:
Athlon 2400 XP
Asus A7N8X-X moederboard
1,5 gb ddr PC3200 geheugen
200 gb hdd
300 watt Aopen voeding
Draai op windows XP
Ik startte een spel op toen kwam er tot 3x toe een error van VPU Recover.
Toen ik inmiddels het spel (America's Army) geladen had, kwam er een vage error over dat de resolutie waarop het spel draaide niet ondersteund werd (heel vaag..had inmiddels al meerdere keren gespeeld). Binnen enkele seconden werden delen van het beeld nog eventjes groen/paars knipperend waarna ik probeerde alles te sluiten en naar windows te gaan.
Dit lukte niet, scherm werd zwart en zodoende heb ik de reset knop ingedrukt. Toen ik hem weer opnieuw opstartte had ik meerdere malen geen beeld.. veel geprobeerd..
Tenslotte de kabels veranderd DVI kabel eruit --> Analoog erin en toen kreeg ik bij het opstartten wel de gebruikelijke gegevens, maar dan met diverse strepen in beeld:
Zie links:

* wanneer de pc iets verder is met uploaden = het groen
** wanneer de veilige modus geopend wordt zijn de strepen blauw
veilige modus is de enige manier om in windows te komen.. na het gestreepte scherm knalt ie weer op zwart..
Ik heb stroom eraf gehaald erop gedaan... kaart geprobeerd aan te duwen (al zat ie er al goed in).. ff rust gegeven werkt ook niet.. Ik hoop echt dat een van jullie me kan helpen, weet echt niet wat ik moet doen!!
*** de bios deed paar maandjes terug ook vaag, moest toen ineens de tijd er opnieuw inzetten en ook de FSB stond op 100mhz ipv 133mhz, miss dat dat de zaak iets veranderd?
Alvast bedankt als iemand me kan helpen,
----------------------------------------------------------
Sapphire Radeon HD 2600 XT (AGP)
Andere specs:
Athlon 2400 XP
Asus A7N8X-X moederboard
1,5 gb ddr PC3200 geheugen
200 gb hdd
300 watt Aopen voeding
Draai op windows XP