Help waar kan ik Word 2007/2008 Instaleren of Downloaden???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luciano 1997

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Hallo iedereen, volgens mij heb ik niet de goede catagorie voor deze vraag gekozen hoor maar ik wist niet waar ik hem anders moest plaatsen...

Ik ben gek op het verzinnen en schrijven van verhalen, en dat doe ik nu al een paar jaar met 'WordPad'. Maar iets als 'Word 2008' lijkt me veel beter... Dus:
waar kan ik 'Word 2007' of nog beter: 'Word 2008' instaleren of downloaden? Ik heb op Google gekeken maar daar staat alleen iets van Microsoft Office nogwat, maar waar kan ik Word 2007 / 2008 installeren? :D

Astublieft antwoorden, dat stel ik zeer op prijs. :thumb:

Word is een onderdeel van Microsoft Office en kan je gewoon in de winkel kopen

Indicatief : Klik

en wat je referentiekader betreft: NIET kopen (Word). Als jij alleen maar verhalen typt, dan heb je geen (dure) Office nodig, gewoon bij Wordpad houden.

Da's mooi he? 8 en 9 minuten na je vraag al 2 antwoorden, leuker kunnen we het niet maken................

Laatst bewerkt:
je kan wel AbiWord gebruiken als alternatief en het mooiste is, dat het gratis is

AbiWord kan met veel bestandsformaten overweg waaronder het MS-Word formaat, je hebt dus geen probleem met het uitwisselen van bestanden. Het programma is niet commerciële open source software, en is beschikbaar voor Windows, Mac, Unix en Linux..
en is te downloaden
http://www.abisource.com/download/

je kan wel AbiWord gebruiken als alternatief en het mooiste is, dat het gratis is

AbiWord kan met veel bestandsformaten overweg waaronder het MS-Word formaat, je hebt dus geen probleem met het uitwisselen van bestanden. Het programma is niet commerciële open source software, en is beschikbaar voor Windows, Mac, Unix en Linux..
en is te downloaden
http://www.abisource.com/download/

Windows XP?

Tuurlijk kun je het gratis downloaden, alleen, wáár je dat kunt doen, dát zul je op de Helpmij niet te lezen krijgen.

Type in Google eens :

open office

gratis en zéér goed.

Ik neem aan dat OpenOffice.org net zoiets is als Word, of in ieder geval iets waarmee je verhalen en andere textbestanden kan schrijven en opslaan enzo?

ik gebruik al jaren open office.

perfect !! leest alle bestanden die in word of exel zijn gemaakt

ik gebruik al jaren open office.

perfect !! leest alle bestanden die in word of exel zijn gemaakt

Hmm... klinkt goed, dan zou ik dus al m`n verhalen ook op dat progamma kunnen bewerken. Ik zal dus even kijken of ik het op Internet kan downloaden...:D:D

Oké, ik heb OpenOffice.org 2.4 geïnstalleerd, en nu klinkt mijn volgende vraag misschien een beetje dom, maar: Hoe start ik OpenOffice op?

Ik heb in de map gekeken en heb het daar niet gevonden, en als ik op het icoontje van 'Open Office' op mijn bureaublad klik, start de Installatie weer...

Hier moet ik je het antwoord op schuldig blijven, ik heb nooit OO gehad of zelfs maar zien draaien.

Echter, de logica zegt mij dat je op zoek moet naar de hoofdmap van OO en dat je vervolgens moet zoeken naar een .EXE bestand. (In Microsoft Office zou je dus vooor het starten van Winword moeten zoeken naar Winword.exe

Als het goed is heb je na de installatie (als die volledig is voltooid) gewoon in je startmenu OpenOffice.org 2.4 ztaan met daarin o.a. de OpenOffice.org writer

Hier moet ik je het antwoord op schuldig blijven, ik heb nooit OO gehad of zelfs maar zien draaien.

Echter, de logica zegt mij dat je op zoek moet naar de hoofdmap van OO en dat je vervolgens moet zoeken naar een .EXE bestand. (In Microsoft Office zou je dus vooor het starten van Winword moeten zoeken naar Winword.exe

Watte? Ik ben 10 en weet nog niet echt veel over computers, ik weet wat EXE is maar voor de rest snap ik dit niet echt...

Als het goed is heb je na de installatie (als die volledig is voltooid) gewoon in je startmenu OpenOffice.org 2.4 ztaan met daarin o.a. de OpenOffice.org writer

Ja klopt, ik heb die map maar er staan alleen maar .ZIP bestanden in (Winzip Bestanden), en daar zie ik niets als Open Office Writer, maar er staat overal Open Office bij als jullie begrijpen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan