Help! Wat moet ik doen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lajos94

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2007
Hey. Ik heb net een website gekocht bij www.one.com. Het klinkt misschien dom maar ik weet NIKS van html:( Er is wel een webeditor, maar daar kom ik ook niet echt uit. Als ik een pagina wil maken met scratch (dus helemaal zelf pagina's maken) en een pagina wil toevoegen staat er: Don't know wich menu to add this page to. Met andere woorden: weet niet in welk menu de pagina moet komen. Hoe maak ik zo'n menu aan? Of hoe krijg ik die pagina's? Sorry maar ik heb totaal geen verstand van websites maken, misschien dat het handig is als iemand me toevoegd op msn en me een beetje wil helpen, zou heel fijn zijn.

MVG Lajos.:thumb:

Ik wil niet vervelend doen hoor maar je koopt een domeinnaam en je kan nog niks wat betreft het maken van Websites?
En nu wil je dat iemand dat jou via MSN gaat leren? Lijkt mij niet gaan. Koop een boek van bijvoorbeeld Dreamweaver of Frontpage of nog beter HTML en ga erin lezen en proberen. Kom je er dan niet uit dan zijn hier genoeg experts om je met je problemen/vragen te helpen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan