HELP! windows start niet, blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubens

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2007
Ik krijg met opstarten een blauw scherm en dan sluit hij af. Als ik in savemode opstart krijg ik het bovenstaande. Ik was bezig met het installeren van de driver van mijn usbwebcam. Wat moet ik doen? Ik draai op Vista Ultimate.

[smallIMG]http://img46.imageshack.us/img46/5526/dsc08739yy8.jpg[/smallIMG]

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoeveel gb intern geheugen heb je? 4 misschien? --> haal er dan 2 uit. Vista installeert alleen met 2 gb.

Ook zal ik als ik jou was die link aanklikken, wie weet heeft microsoft een oplossing.

Hoeveel gb intern geheugen heb je? 4 misschien? --> haal er dan 2 uit. Vista installeert alleen met 2 gb.

Ook zal ik als ik jou was die link aanklikken, wie weet heeft microsoft een oplossing.

Laptop met 1gb intern geheugen maar wel ondersteuning voor vista.. En die link ken ik niet aanklikken wnat het is veilige mode en internet doet het dan niet.

Iemand?

Ik heb je plaatje maar iets kleiner gemaakt.
Let daar in het vervolg zelf even op.

Bij mijn forum gaat dat gewoon automatisch.. mischien een goede optie voor hier.. Maar iemand? :love:

Hoi !

In de veilige modus die map met de Webcamdriver verwijderen, CCleaner draaien en opnieuw opstarten.

Andere driver zoeken voor die Webcam !

Greetz,

Harry.

:thumb:
Hoi !

In de veilige modus die map met de Webcamdriver verwijderen, CCleaner draaien en opnieuw opstarten.

Andere driver zoeken voor die Webcam !

Greetz,

Harry.

Waar staat die map met de webcamdriver?

En hoe een andere driver zoeken? Alvast bedankt.

Hallo !

Gewoon: waar al je programma's staan !

Verkenner - je HDD waar Vista op staat - programs.

Je geeft geen merk/type van je webcam, dus kan ik je niet aan de juiste driver helpen.

Ga zelf naar de site van de fabrikant, of vermeldt hier even die gegevens, dan helpen we je zoeken.

Hopelijk is het geen oudje ?

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan