Help! XP herstart vanzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.
En van Nvidia krijg je de update via Microsoft binnen.

Mijn netwerkkaart is NVIDIA. Mijn videokaart van Asus en dit is mijn moederbord:

Moederbordeigenschappen
Moederbord ID 06/29/2005-C19MCP04-P5ND2SLI-00
Moederbordnaam Onbekend

Front Side Bus Eigenschappen
Bus Type Intel NetBurst
Bus Breedte 64 bit
Werkelijke kloksnelheid 200 Mhz (QDR)
Effectieve kloksnelheid 800 Mhz
Bandbreedte 6400 MB/s
ook.

De lijst is enorm. Het bestand is dus te groot om te uploaden. Wil je een bepaald gedeelte zien?

Alleen Snelraport Onder Rapport

Kopieren en hier plakken

Laatst bewerkt:
Ik heb het snelrapport al gemaakt, maar het bestand is te groot om te uploaden, omdat het boven de 100kb komt.

Doe je Cd van je moederbord er in.
Ga nu al je drivers van je moederbord eens verwijderen,als je daarmee klaar bent ,opnieuw opstarten en laat Xp naar de drivers zoeken.
Let op er zal denk steeds gevraagt worden om nieuw op te starten ,doe dat tot alles klaar is.

Mocht het probleem zich hierna nog voordoen is het een fout in Moederbord en zou ik hem voor vervanging aanbieden.
Succes

mister 9 zei:
Heb je nog ernstige dingen in dat rapport gezien?

Nee hoor dat ziet er prima uit Heel mooi PC tje.

Maar de fout van u ken ik uit ander forum, en het is dan of of. Vaak puur drivers verkeerd

In dit geval dus grote kans dat de drivers van het moederbord verkeerd zijn. Alles verwijderen en alles opnieuw installeren dus?

mister 9 zei:
In dit geval dus grote kans dat de drivers van het moederbord verkeerd zijn. Alles verwijderen en alles opnieuw installeren dus?

Zoals ik uit gelegt heb, en mocht dat niet tot een goed resultaat leiden ,aanbieden voor garantie

Er was al een error van ForceWare in het foutenlogboek. Vandaar.

Ik heb net weer een melding gehad (blauw scherm). Ik had net een download aangezet via Azureus. Dit is 'm:

Bad_pool_Header

*** Stop 0x00000019 (0x00000020, 0x84913108, 0x849131A8, 0X0A140001.

De fysieke geheigendump is voltooid.

Zegt jullie dit iets?

Alvast heel erg bedankt.

Sam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan