Help !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door esther68
sorry dennis heb ik ook al gedaan , maar dan geeft ie ook weer aan de opdacht of bestands naam is onjuist

Esther68 ,

Die ping opdracht moet er wel zijn, want hoe kunt men dan anders de netwerkomgeving gaan testen. Waarschijlijk was er een typfout gemaakt. Dat zegt het systeem ook namelijk.

Wil je svp de opdracht die je had ingevoerd hier in dit topcic plaatsen? Zonder het ip-adres a.u.b. noemt het adres maar a.b.c.d

Dennis.

Die optie van testje kun je ook gebruiken. Ik heb op die manier zelf nog nooit eerder gedaan. Als het maar werkt.

Dennis.

ik heb ingetypt onder uitvoeren ( ping -a 12.234.67.890 )
en dan geeft ie aan timeout bij opdracht:(

Dat dacht ik al

Geplaatst door esther68
ik heb ingetypt onder uitvoeren ( ping -a 12.234.67.890 )
en dan geeft ie aan timeout bij opdracht:(

Nee esther68, niet onder uitvoeren, maar in het dos-venster zelf moet je dat intypen.

Dennis.

Ga als volgt te werk:

1) Typ in het invoervak dosprmpt en klik op OK

Je komt nu in het dos-venster terecht.

2) typ nu: ping -a ip-adres en druk op de Enter-toets.

Dennis.

12.234.67.890 is geen geldig IP-adres, het getal moet liggen tussen 0 en 255.

Ja, ik had haar beleefd verzocht om niet het echte ip te gaan gebruiken in dit topic, vandaar dat het laatste getal > 255 is. Het diende slechts als voorbeeld.

Dennis.

nee ik heb geen ip adres hier neer gezet , dat was ff een voorbeeld :) , , maar als ik het invoer en dan wel de juiste ip zegt ie onbekende host....
pffff ik snap er niks meer van.. in iedergeval allemaal bedankt:(

Je zou eventueel bij "marktplaats" kunnen informeren. Waarschijnlijk is die persoon daar wel geregistreerd.

Succes verder,

Dennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan