Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel, hoor.Geplaatst door me12345
niemand reageert meer![]()
Geplaatst door Lucky Fred
Ik weet niet of je dit nog kunt proberen?
Leg de CD van Windows in de CD-rom speler, ga vervolgens naar Start -> Uitvoeren en type daar het commando D:\i386\winnt_/unattend (er van uitgaande dat D: de CD-rom speler is) in en klik op Ok.
Als ik het voorgaande nog eens lees, denk ik dat je dat het best kunt doen; ik denk dat het register dermate beschadigd is, dat herstelpogingen vanuit Windows op niets uitlopen.Geplaatst door me12345
als t maandag nog niet is gelukt, moet ik wel een expert bellen...
Geplaatst door Guus abc
Als ik het voorgaande nog eens lees, denk ik dat je dat het best kunt doen; ik denk dat het register dermate beschadigd is, dat herstelpogingen vanuit Windows op niets uitlopen.
En zonder cd-rom van Win XP heb je verder weinig andere opties.
Guus.
Geplaatst door me12345
ik heb nog 1 vraagje... Wie weet hoe je zo iemand noemt die computers maakt?? een it'er? of computertechnicus?? kennen jullie 1?? ik weet nl niet wie ik moet bellen.... had deze laptop bij megapool gekocht, maar die zijn nu helaas failliet..
Geplaatst door Lucky Fred
Is overgenomen door de Harense Smid, zij hebben ook de garanties van de klanten overgenomen.
http://www.harensesmid.nl/pages/reparaties/plusgarantie/
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.