help

Status
Niet open voor verdere reacties.
oh ja en als ik verkenner wil openen komt dit "parameter onjuist" wat is dat? :S

niemand reageert meer :( ... wie me verder wil helpen, voeg me aub toe sabineeh@hotmail.com dat gaat makkelijker dan steeds wachten op ene bericht... voor de rest: bedankt dat jullie me hebben geholpen... groetjes

Geplaatst door me12345
niemand reageert meer :(
Jawel, hoor.:)
Weet niet of het in xp ook werkt, maar ik kan met Windows 98 ook in veilige modus komen door tijdens het opstarten Ctrl ingedrukt te houden i.p.v. F8.
Dat kun je ook nog proberen.
Lukt dat niet en kun je ook op geen enkele manier in je mappen komen, dan denk ik dat alles opnieuw geïnstalleerd moet worden.

Guus.

Ik weet niet of je dit nog kunt proberen?

Leg de CD van Windows in de CD-rom speler, ga vervolgens naar Start -> Uitvoeren en type daar het commando D:\i386\winnt_/unattend (er van uitgaande dat D: de CD-rom speler is) in en klik op Ok.

Geplaatst door Lucky Fred
Ik weet niet of je dit nog kunt proberen?

Leg de CD van Windows in de CD-rom speler, ga vervolgens naar Start -> Uitvoeren en type daar het commando D:\i386\winnt_/unattend (er van uitgaande dat D: de CD-rom speler is) in en klik op Ok.

ik heb helaas geen cd van windows.. alles was al geinstalleerd toen ik deze laptop kocht.. ik kan op 1 of andere manier nu wel naar bepaalde documenten (door te zoeken naar die documenten, of gewoon in de adresbalk "c" of "d" of "q" intetypen) ik kom dan ook bij reg cleaner, en back up daarvan, maar als ik erop klik, gebeurt er weer niets.. en ik heb 2 verschillende accounts voordat mn comp start, heeft dat wat te maken met veilige modus?

en wel heel slim van me om te vragen of iemand me toevoegt, zelf mn msn doet t niet meer... bedoelde mail... ik blijf t nog proberen, en als t maandag nog niet is gelukt, moet ik wel een expert bellen...

ook met crtl toets word t niet in veilige modus geopent.

Geplaatst door me12345
als t maandag nog niet is gelukt, moet ik wel een expert bellen...
Als ik het voorgaande nog eens lees, denk ik dat je dat het best kunt doen; ik denk dat het register dermate beschadigd is, dat herstelpogingen vanuit Windows op niets uitlopen.
En zonder cd-rom van Win XP heb je verder weinig andere opties.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Als ik het voorgaande nog eens lees, denk ik dat je dat het best kunt doen; ik denk dat het register dermate beschadigd is, dat herstelpogingen vanuit Windows op niets uitlopen.
En zonder cd-rom van Win XP heb je verder weinig andere opties.

Guus.

oke :(

Thanx voor alle hulp
groetjes

ik heb nog 1 vraagje... Wie weet hoe je zo iemand noemt die computers maakt?? een it'er? of computertechnicus?? kennen jullie 1?? ik weet nl niet wie ik moet bellen.... had deze laptop bij megapool gekocht, maar die zijn nu helaas failliet..

Geplaatst door me12345
ik heb nog 1 vraagje... Wie weet hoe je zo iemand noemt die computers maakt?? een it'er? of computertechnicus?? kennen jullie 1?? ik weet nl niet wie ik moet bellen.... had deze laptop bij megapool gekocht, maar die zijn nu helaas failliet..

Is overgenomen door de Harense Smid, zij hebben ook de garanties van de klanten overgenomen.

http://www.harensesmid.nl/pages/reparaties/plusgarantie/

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan