Helpdesk.nl.tt

Status
Niet open voor verdere reacties.

the_dannyboy

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2002
Hey allemaal

We hebben een forum opgericht. We zijn ik en een paar vrienden. Het forum is geheel gewijd aan computers. En dan vooral problemen. Voor alle problemen kunt u bij ons terecht.

Het zou mooi zijn als we meer leden kregen, dan konden we ook meer mensen helpen. Het forum is goed geregeld, met een goed bestuur en goede backup/onderhoud. Er helemaal klaar voor om een groot forum te worden.

Voor tips en opmerkingen staan we altijd open, dat kan de efficientie van ons forum alleen maar verbeteren en daar doen we het voor.
We proberen zoveel mensen te helpen, maar tegelijkertijd moet het ook gezellig blijven.
Daarvoor hebben we 'the bar'. Een hoek waar je het over vanalles kan hebben, want ook ontspanning is nodig.
Bedankt voor evt. tips en opmerkingen en we hopen dat u lid wordt van ons forum.

Groeten,
Het Helpdesk.nl.tt-team

Ik ken nog zo'n forum, sterker nog ik ken er veel meer, er zijn namelijk een boel personen die een dergelijk forum beginnen. Toch zijn het er slechts een paar die blijven bestaan.

klopt, ken er ook een paar..
--> maar goed zal zo effe een kijkje nemen.

P.S.
wellicht handig om je link er neer te zetten,...

http://www.helpdesk.nl.tt/
Die bedoel je toch?

Nogal weinig verschillende secties, vind je niet?
En hoe denken jullie te kunnen concurreren met ál die andere fora die exact hetzelfde doel dienen? Wat zou, met andere woorden, de toegevoegde waarde van jullie forum moeten zijn?

Ik stel mijn vragen over computers vooralsnog liever op Helpmij, denk ik...

yep, www.helpdesk.nl.tt.

De toegevoegde waarde van ons forum t.o.v. de andere fora is geloof ik dat het bij ons forum niet alleen gaat om het correct en zo snel mogelijk beantwoorden van computer vragen. Maar ook om de gezelligheid die er op het forum hangt, en om de vriendelijke sfeer waarmee alle gebruikers dienen behandeld te worden.

Op andere fora heb ik het vaak genoeg meegemaakt dat je voor gek werd verklaard omdat je een beginnersvraag stelde ofzo.
Dit willen wij op ons forum dus beslist voorkomen !

Vragen kunnen niet stom zijn, alleen het antwoord kan dat.

Ook is het helemaal niet onze bedoeling om Helpmij te beconcurreren. Dit zal ons ook nooit lukken waarschijnlijk ook niet, want daarvoor is ons forum simpelweg te klein.

Maar als je het niet erg vind om eens ergens anders je vragen te stellen, of gewoon nieuwe pc-freaks wilt ontmoeten, dan is dit je kans !

Hopelijk tot ziens op Helpdesk.nl.tt !!

Wij hanteren ook het motto "domme vragen bestaan niet" diegene die achterlijk reageren op een vraag worden zo snel mogelijk geweerd.

Natuurlijk hebben we Helpmij en dat is niet meer zo gauw te overtreffen. Heb even gepeekt en het ziet er best goed uit. Inderdaad nog wat stil maar dat is niet zo gek qua tijd van het jaar. Misschien moet je de site wat meer richten op jongeren, daar zijn er nog niet zo veel van en wat er is stelt niet veel voor. Ik wens je er in ieder geval veel sukses mee.

Ik wil hier ook even reageren, ik ben tweakermatt, passieve admin op helpdesk.nl.tt. Ik zorg voor backup en dat het forum goed blijft lopen. Alles staat op mijn host :)

Ik wil nog even zeggen, het forum is een paar uur oud. Er komt nog een nieuwe layout en het wordt er natuurlijk nog drukker.

Het mooie aan dit forum is dat je vragen van elk niveau kunt stellen, of je nou wil weten hoe je je pc-kast openmaakt, of hoe je je koelkast ombouwt tot een Phase Changer, hoe je je Applebred mod tot een Tbred B en waarom die stomme Barton nou maar 2200MHz @1,65V doet. En over alle verschillende onderwerpen kun je vragen, het maakt niet uit wat, software, hardware, internet, vanalles :)

groets, tweakermatt.

Het doel is wel duidelijk, maar ik ben echt van mening dat er meer dan genoeg van dit soort fora zijn, ook voor de meest simpele vragen.

Begrijp mij goed, ik vind het initiatief goed, maar zoek een origineel forumonderwerp, er zijn echt zoveel personen die een computerforum hebben gemaakt dat je door de bomen het bos niet meer ziet. De meeste personen blijven behoorlijk trouw aan hun forum, of dit nu GoT, computeridee of helpmij is.

Geplaatst door Tiborv
Het doel is wel duidelijk, maar ik ben echt van mening dat er meer dan genoeg van dit soort fora zijn, ook voor de meest simpele vragen.

Begrijp mij goed, ik vind het initiatief goed, maar zoek een origineel forumonderwerp, er zijn echt zoveel personen die een computerforum hebben gemaakt dat je door de bomen het bos niet meer ziet. De meeste personen blijven behoorlijk trouw aan hun forum, of dit nu GoT, computeridee of helpmij is.

Je kan ook lid zijn van meerdere fora hoor!

Ik ben actief @Got, @ een heel klein forum, @helpdesk.nl.tt en een heel klein beetje @C!T.

Dan moeten wij het dus hebben van de mensen die ook wel eens een ander forum willen bekijken ;)

Verder vind ik het idee om een forum voor jongere te maken best een goed idee. Origineel en toch genoeg animo voor geloof ik.

Alleen hoe maak je dit nou duidelijk aan de mensen?

Een verbodsbordje ofzo voor mensen ouder dan 40?:p

the_Dannyboy...............als ik me niet vergis heb je hier het klappen van de zweep geleerd is het niet?
Helpmij vind ik wel persoonlijker klinken.
Desk doet me denken aan die van Planet en daar ben ik nooit wat mee opgeschoten.

Veel succes met je site Danny, dat boy laat ik er nu maar af ;) maar eerlijk gezegd, ik vind het hier bij Helpmij heel leuk. Daar zullen jullie dus heeeeeeeel veel voor moeten doen!

groetjes Elisa

PS als je veel met animaties strooit zoals de jouwe hebben volwassenen snel genoeg door dat ze naar een ander forum moeten :D

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Elisa
the_Dannyboy...............als ik me niet vergis heb je hier het klappen van de zweep geleerd is het niet?
Helpmij vind ik wel persoonlijker klinken.
Desk doet me denken aan die van Planet en daar ben ik nooit wat mee opgeschoten.

Veel succes met je site Danny, dat boy laat ik er nu maar af ;) maar eerlijk gezegd, ik vind het hier bij Helpmij heel leuk. Daar zullen jullie dus heeeeeeeel veel voor moeten doen!

groetjes Elisa

Bedankt !
We zullen ons best doen !
:thumb:

Goeie promotie doen, reageren op jongeren-programma's middels die sms-balkjes onder de clips, je aanmelden bij zoekmachines met een uitgekiend systeem met steekwoorden als jongeren/pc/forum, daar weten anderen je vast meer over te vertellen hoe dat in elkaar steekt. :cool:

Ik stel het persoonlijk wel op prijs dat je mensen ergens mee wilt helpen maar ik denk dat er al genoeg van dit soort forums actief zijn op het internet en persoonlijk zou ik zelf niet op een ander forum overstappen. ik ben wel op meerdere forums actief maar dat zijn dan ook weer de grote en nog meer nee, ik denk dat andere mensen ook zo denken. Zelf zou ik die link hier pas neerzetten als dat forum echt klaar was layout enz dat zou misschien wat meer aantrekken dan daar met een standaard layout van ivb te staan.

Greetzz york

Aangezien dat wij pas vinden dat het forum echt af is als er een hoopleden zijn, hebben wij besloten het forum nu al te gaan promoten.
Als we hier nu al niet mee zouden beginnen zouden we nooit meer leden werven, en komt ons forum dus in onze ogen nooit helemaal af.

Snappie? ;)

Op deze manier mis je juist een hele boel leden ik zou juist eerst de layout doen dan de leden. Daarna misschien meer secties en zo dan kan je gaan kijken wat de leden willen. Maar layout effe maken scheelt misschien maar een dag, is kleine moeite.

Greetzz York

Geplaatst door the_dannyboy
De toegevoegde waarde van ons forum t.o.v. de andere fora is geloof ik dat het bij ons forum niet alleen gaat om het correct en zo snel mogelijk beantwoorden van computer vragen. Maar ook om de gezelligheid die er op het forum hangt, en om de vriendelijke sfeer waarmee alle gebruikers dienen behandeld te worden.

Op andere fora heb ik het vaak genoeg meegemaakt dat je voor gek werd verklaard omdat je een beginnersvraag stelde ofzo.
Dit willen wij op ons forum dus beslist voorkomen !
Mooi gezegd, klopt als een bus (voor Helpmij.nl dan hè :D )

Serieuze feedback: wil je echt iets gaan maken van je forum, neem dan een nl/com/org/info/net domein. Dat staat beter dan zo'n redirect.

Verder raad ik je een andere style aan, want de standaard subsilver style is wel erg standaard :D

Bedankt voor alle tips!

De lay-out wordt veranderd, waarschijnlijk vandaag nog veranderd :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan