Helpen met website maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie1

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2007
Hallo iedereen,

Wie kan mij helpen met een website maken voor mijn schoolklas? Het hoeft maar simpel, maar wel wat dingen met php. Zoals een inlog systeem, nieuws systeem, enz.

mvg, Bas

Dat bedoelde ik ook :).
CMS-en worden vrijveel gebruikt door mensen die wat op willen zetten maar nog niet zoveel kennis van zaken hebben. Dan kun je zelf altijd bezig gaan met het leren.

Als het niet zo erg is dat de website wat "beginnend" gemaakt is (niet vervelend bedoelt hoor maar ik ging ervanuit dat er gewoon een degelijk website moet komen, en als je zelf dingen nog moet uitzoeken is dat gewoon minder vaak het geval) dan kun je het zelf proberen.

Ik ga het nu proberen.

Ik hoopte eigenlijk dat iemand zich bereid zou vinden om het voor mij te maken.

Wellicht dat iemand nog reageert :).
Is het trouwens gratis of tegen betaling?

Gratis, eventueel kan ik wel wat terug doen, een of ander klusje.

Heb jij misschien interesse?

Nee sorry ;).
Maar ik dacht, als je het betaald wilde doen dan had je hier een oproep kunnen plaatsen :).

Bij het installeren krijg ik de volgende foutmeldingen:

Warning: JLoader::require(/home/klas2va/domains/klas2va.gethost.nl/public_html/Joomla/libraries/joomla/common/abstract/object.php) [function.JLoader-require]: failed to open stream: No such file or directory in /home/klas2va/domains/klas2va.gethost.nl/public_html/Joomla/libraries/loader.php on line 73

Fatal error: JLoader::require() [function.require]: Failed opening required '/home/klas2va/domains/klas2va.gethost.nl/public_html/Joomla/libraries/joomla/common/abstract/object.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in /home/klas2va/domains/klas2va.gethost.nl/public_html/Joomla/libraries/loader.php on line 73

Dat moet dan overlegd worden. Hangt ervan af wat degenen die het wil doen nodig heeft.

Ik zoek een veilig inlog systeem, waarbij je je kan registreren, inloggen, en wachtwoord opvragen.

Het moet zo worden:
Inlog/registreer pagina: als je inlogt kom je op de echte site (andere hoofdpagina)
Ook moet elke pagina ermee beveiligt worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan