Helpmij.nl Facebook Pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheMitchHD

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2013
Geachte lezer,

Ik heb voor jullie speciaal een Facebook pagina geopend over Helpmij.nl
Je kan hier alles vinden. Soms krijg je leuke weetjes voorgeschoteld of tips en trucks.
Ook kun je hier terecht met je problemen.
De link naar de pagina is: https://www.facebook.com/HelpmijNL
Ik zie je graag terug op onze pagina!

Met vriendelijke groet,

TheMitchHD

Ik weet niet of het bestuur van Helpmij.nl hier blij mee zal zijn.

Laatst bewerkt:
Doneren of verenigingslid worden is ook een vorm van supporten:d

aanmelden kan je hier

Bedankt jackall.
Ik zou dolgraag verenigingslid worden maar betaal liever niet aan online instanties.
Sorry

Je kunt de publicatie ook ongedaan maken: Pagina bewerken > Toestemmingen beheren > Publicatie pagina ongedaan maken

Dan is hij in ieder geval niet meer zichtbaar, vervolgens kun je dan de pagina verwijderen (Zelfde pagina, onderaan)

Ik hoop niet dat je een of andere service hebt gebruikt om bots de pagina te laten liken :rolleyes:

Een of andere bot? Waarom zou ik dat doen? Ik sweer je dat ik dat niet doe! Dat zou ik helpmij nooit aandoen/:confused:

Gelieve voortaan eerst vragen, voordat je dit soort dingen doet. De naam en bijvoorbeeld ook het logo, zijn dingen die je niet zomaar mag gebruiken.

Het is erg verdacht dat er hier een bericht over de Facebook-pagina is, we normaal 1 like per maand er bij krijgen omdat we het niet promoten en er nu binnen 5 minuten ineens 12 likes bijkomen van "mensen" die niet eens in Nederland wonen.

Zal ik doen crash.
Mijn oprechte excuses.

Tha Devil.
Ik meen het. Ik heb echt niks gedaan. Het enigste wat ik gedaan heb is jullie pagina gedeeld op mijn timeline. En het zijn maar 24 likes toch? Ik zie niks veranderd.

Dat er niks veranderd lijkt komt omdat ik de verdachte likes heb verwijderd. Ik neem niet aan dat "Reuphong Nguyen" of "Daniela Spataru" in jouw vriendenlijst voorkomen.

Anyhow, als je suggesties voor de pagina hebt horen we dat graag. Zoals gezegd promoten we het nu nog niet omdat we er niet veel mee doen behalve de prijsvragen plaatsen en bepaalde mededelingen plaatsen.

Ik heb er wel een paar.
Je kan af en toe een tip of trucks posten over PC's.
Of andere handige dingen. Af en toe een poll.
Mag ik anders medebeheerder worden van de Facebook? Dan kan ik ook zo nu en dan eens wat posten voor jullie. En ik beloof jullie dat ik niks raars doe.

Ehm. Misschien was ik onduildelijk maar ik bedoelde de Helpmij pagina :D

Snap ik ook wel, maar dat vroeg je niet.;)

Helpmij.nl gerelateerde dingen, zoals het account op Facebook, zullen enkelt beheerd worden door mensen van Helpmij.nl.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan