Helpmij.nl geeft TIEN jaarlicenties NOD32 weg !!!!

Hahaha, ik weet niet of ik het goed heb.... lekker boeiend, ik vind het gewoon leuk om mee te doen :p

De reacties zijn al de moeite waard :D

Nog vijf dagen tot bekendmaking. 215 inzendingen.

wie zitten er eigenlijk in de trekking commissie.
Of hoe gaat dat eigenlijk?
Dat er nog vijf dagen zijn vind ik eigenlijk minder interresant.
Of heb ik over de spelregels heen gelezen.:o

Geplaatst door puppie
wie zitten er eigenlijk in de trekking commissie.
Of hoe gaat dat eigenlijk?
Dat er nog vijf dagen zijn vind ik eigenlijk minder interresant.
Of heb ik over de spelregels heen gelezen.:o
> NOD32 en ik.
> e-mails zijn binnen gekomen op nummer, d.m.v. een randomprogramma worden er tien willekeurige nummers getrokken die overeenkomen met de binnenkomst van de e-mail.
> Het gaat er ook niet om wat jij of ik interessant vinden het gaat er om dat de mensen warm worden gehouden. ;) Na elke kick komen er meer inzendingen binnen.
> Weet ik niet. :p

Geplaatst door huijb

> NOD32 en ik.
> e-mails zijn binnen gekomen op nummer, d.m.v. een randomprogramma worden er tien willekeurige nummers getrokken die overeenkomen met de binnenkomst van de e-mail.
> Het gaat er ook niet om wat jij of ik interessant vinden het gaat er om dat de mensen warm worden gehouden. ;) Na elke kick komen er meer inzendingen binnen.
> Weet ik niet. :p
en welke AV gebruik jij ???? :D

Ik heb een NOD32 licentie voor twee jaar gekocht, deze is nog tot maart 2006 geldig.

Geplaatst door Sarvo
De reacties zijn al de moeite waard :D

Ja ja Huijb,
Jij wilt gewoon Sarvo op zijn wenken bedienen:D

Mag hoor want dit is ook weer een kick en zo houden we het spannend.

Geplaatst door puppie

Ja ja Huijb,
Jij wilt gewoon Sarvo op zijn wenken bedienen:D

Mag hoor want dit is ook weer een kick en zo houden we het spannend.
;)

Geplaatst door huijb
Ik heb een NOD32 licentie voor twee jaar gekocht, deze is nog tot maart 2006 geldig.

Ik ben een afwachtend persoon en wil dan altijd eerst van anderen horen hoe of wat. Ook ben ik een beetje huiverig als het gaat om updates/software-wisseling want als het werkt, werkt het..

Gebruik nu Norton AV (al jaren) en die bevalt goed. Toch hoor ik dat nod32 veel sneller zou zijn als norton of andere. Kun jij mij overtuigen toch over te stappen naar nod32?

Geplaatst door Tarabass
Gebruik nu Norton AV (al jaren) en die bevalt goed. Toch hoor ik dat nod32 veel sneller zou zijn als norton of andere. Kun jij mij overtuigen toch over te stappen naar nod32?
Ook ik was huiverig om over te stappen van Norton naar NOD32. Toch ben ik blij dat ik het heb gedaan. Harde schijf scannen gaat velen malen sneller en dan praat ik niet over minuten maar over uren. Updates zijn er elke dag, soms meerdere keren op een dag. Eigenlijk is het raar dat je een programmaatje nodig heb om het programma Norton compleet te verwijderen, bv. rnav.exe. Maar laat je niet door mij overtuigen, overtuig jezelf.

Ohh ja, nog 4 dagen te gaan, 218 inzendingen :cool:

Ik moet eerlijk zeggen dat na 2003 Norton erg achteruit is gegaan, systeemvertragend vooral.

Geplaatst door Sarvo
Ik moet eerlijk zeggen dat na 2003 Norton erg achteruit is gegaan, systeemvertragend vooral.

En dat vind ik dus ook al. Vandaar dat ik de overstap naar systemworks 2005 nooit heb gemaakt en altijd met de 2003 ben blijven werken. En dan de bijkomende problemen die je ziet op sommige pc's icm adaware. Toch voelt het vertrouwd als je er al zo lang mee gewerkt hebt natuurlijk. Nouja, als ik win is het een mooie aangelegenheid om over te stappen en te vergelijken natuurlijk (slijmslijm). En anders moet ik er nog maar eens goed over nadenken, maar ik denk wel (hoor al wel vaker dat het veel sneller is en minder belastend etc.) dat in de toekomst nod32 op mijn machine gaat draaien

Ik heb nu AVGfree, bevalt me op zich best, alleen te weinig wat je zelf kan instellen en zo.

Hmmmmmmm,
Nu wordt het een topic over virusscanners.
Lijkt mij niet de bedoeling van een prijsvraag.
Zal de firma Nod32 leuk vinden als ze dit lezen. :o

Geplaatst door puppie
Hmmmmmmm,
Nu wordt het een topic over virusscanners.
Lijkt mij niet de bedoeling van een prijsvraag.
Zal de firma Nod32 leuk vinden als ze dit lezen. :o

Doen we toch om het topic te kicken :p

Neej, maar ik denk niet dat nod32 het zo'n probleem vindt. Als zij vinden dat ze de beste zijn kunnen wij er lang en breed over praten maar dan zal in dit topic ook weer moeten blijken dat dat zo is, toch? :)

Maar als je het te veel offtopic vindt, moet je het maar zeggen ;)

Geplaatst door Tarabass

maar als je het te veel offtopic vindt, moet je het maar zeggen ;)

Ik denk dat dat aan de vraagsteller is om te beoordelen.

Ze balanceren op het randje Pup ;)

Terug
Bovenaan Onderaan