Helpmij.nl geeft TIEN jaarlicenties NOD32 weg !!!!

Geplaatst door jeroendenoot
Huh? Maar je moest toch vóór 14 november een e-mail sturen? Toch niet uiterlijk 14 november? Dus eigenlijk mag niemand meer insturen toch?
Oh jee we hebben een taalpurist :p vandaag om 00.00 sluit de prijsvraag. Hierna worden zo snel mogelijk de winnaars bekendgemaakt.

Geplaatst door huijb

Oh jee we hebben een taalpurist :p vandaag om 00.00 sluit de prijsvraag. Hierna worden zo snel mogelijk de winnaars bekendgemaakt.
Het is toch al 00:00 geweest? Of bedoel je 24:00? 00:00 begint de dag, 24:00 einigt de dag :p .

Geplaatst door jeroendenoot
Het is toch al 00:00 geweest? Of bedoel je 24:00? 00:00 begint de dag, 24:00 einigt de dag :p .

24:00 bestaat niet... ooit wel eens een klok op 24:00 zien staan? Hoe laat is het? 24:30 :confused: :D

De tekst kan je idd op 2 manieren interpreteren en ik ben bang dat Huijb het laatste woord heeft bij meningsverschillen :p

Geplaatst door Sarvo
De tekst kan je idd op 2 manieren interpreteren en ik ben bang dat Huijb het laatste woord heeft bij meningsverschillen :p
Inderdaad. ;)
Oh ja 228 inzendingen, het blijft binnen druppelen :)

Tja jeroendenoot heeft wel een hekel punt aangehaald.
Er staat voor 14 november.
Dus de laatste mail kon zijn op 13 november 23 uur 59 minuten en 59 seconden.:(

Of er had gestaan;
sluitingsdatum 14 november 2005

Geplaatst door puppie
Tja jeroendenoot heeft wel een hekel punt aangehaald.
Er staat voor 14 november.
Dus de laatste mail kon zijn op 13 november 23 uur 59 minuten en 59 seconden.:(
en 999 microseconden en 999 nanoseconden etc.

Als iedereen weer terug is op aarde, sluitingsdatum is 14 november 24.00 uur (jeroen), oftewel twaalf uur middernacht, niet eerder en zeker niet later. 229 inzendingen :D

En hoe vaker jullie 'zeuren', hoe vaker het topic weer bovenaan komt te staan, des te meer kans dat er nog meer deelnemers komen :D :D :D :p :p :p

Ja maar nikolaas wil dat anders kan hij onze rijmen niet lezen.:D

Nikolaas die fijne man
weet veel, daar niet van
maar van virussen heeft hij geen kaas gegeten
daarom laten wij hem als helpmij weten
NOD32 moet hij hebben, dat is zeker
anders draait zijn pc niet voor een meter
ook Nikolaas mag meedoen
want de licentie past ook in zijn schoen

eeeeuuuuuhhhhhhhh
Moet nikolaas zich wel eerst registreren.
en nikolaas geeft die ontvangt niet, dus als hij zou winnen (wat niet kan) dan geeft hij het aan een pup hier bij helpmij.
want nikolaas is namelijk voor de puppies (kleintjes)onder ons. :p

Geplaatst door puppie
eeeeuuuuuhhhhhhhh
Moet nikolaas zich wel eerst registreren.
en nikolaas geeft die ontvangt niet, dus als hij zou winnen (wat niet kan) dan geeft hij het aan een pup hier bij helpmij.
want nikolaas is namelijk voor de puppies (kleintjes)onder ons. :p

uuuhhhh, ga jij eens zoeken naar de gebruiker 'sinterklaas' :p :p

Sinterklaas daar is hij dan de goedheiligman.
Lid van helpmij sinds 5 december 2001.
1 bericht dus ook nog een puppie, tja dan moet hij maar kijken of hij het antwoordt weet op de vraag van onze Huijb.
Persoonlijk denk ik dat dit niks word omdat Sint niet zo bedreven is met computers anders hadden wij hem hier wel vaker gezien. :D

Hahahahahah laatst geplaatst bericht is niet te zien, erg doorzichting klaas euhhh Ron euhhhh Maestro :D :D :thumb:

Geplaatst door huijb
Hahahahahah laatst geplaatst bericht is niet te zien, erg doorzichting klaas euhhh Ron euhhhh Maestro :D :D :thumb:

Dat ligt niet aan mij maar een crash die we ooit gehad hebben.....enne.....ik heb hier niets mee te maken.

Ik zal er wel eens een tooltje op los laten wat data terug kan halen.

beetje laat maargoed:
Is het de bedoeling dat je alleen het goede antwoord in de mail zet?
Ik heb het namelijk zo gedaan: Het antwoord op de prijsvraag is: <antwoord>.

Niet dat ik straks wel het goede antwoord heb (hopelijk;) ) maar doordat ik er meer in heb staan die ie niet goed gerekend wordt?

Terug
Bovenaan Onderaan