HELUP !!! format fout !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trees

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
40
Hallo............
Ik heb ff een probleem waar ik niet helemaal uitkomt

Ik heb xp pro, die ik wilde formateren. Hij is fat 32 en ik heb geboat met een floppy van 98.

Nu gaat alles goed tot ik format C: in tik, dan gaat ie hem als eerste inscannen en dan bij 6% krijg ik een error melding dat ik niet genoeg geheugen zou hebben ???

Ik heb het een paar keer geprobeert maar ik blijf dezelfde fout krijgen.
Ik hoop dat jullie weten wat het is!!

groetjes Trees
 
Je kan ook formateren tijdens de setup van XP zelf. Start dus de installatie en volg de aanwijzingen op et scherm. Op een gegeven moment komt er een optie waar je schijven/partitie's kunt formateren. Kies de betreffende partitie en formateer em.
 
Dank je...............

Dank je wel hoor.......... ga ik zeker ff proberen!!

Toppie zo'n snelle reactie
 
Ik heb dit probleem ook eens gehad, van te weinig geheugen. Dat was dan wel met ME. Ik heb uiteindelijk maar met Fdisk de hele partitie verwijderd en een nieuwe aangemaakt.

Maar dan was dan wel heel erg drastisch.
 
Yep Low Format.

Nou bedankt voor al jullie moeite......... de fdisk kwam ik niet helemaal uit dus heb ik gekozen voor het proggie
Max Blast van de maxtor harde schijf. Dus weg partitie's, maar weer een hele schone en mooier nog een lopende schijf!!

Het idee van muurhond heb ik ook nog geprobeert maar helaas kreeg ik daar de zelfde foutmelding!!

Nou ik ga weer instaleren......... kan ik dadelijk weer lekker online op mijn eigen pc!!

Doei doei Trees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan