her installeren win 98 lukt niet??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laat alles weten stap voor stap wat je doet.
Ik heb tijd tot 13.30 uur.
 
jean42 zei:
Laat alles weten stap voor stap wat je doet.
Ik heb tijd tot 13.30 uur.

hij is nu bezig met de setup opstart diskette overgeslagen van wege een fout.
 
johanvdw zei:
hij is nu bezig met formateren

setup klaar reg nr ingevuld is nu gegevens zoeken

nu hardware detectie

hij is bezig met de tijdzone en configuratie scherm en dat deet hij voorheen niet dus misschien lukt het
 
Probeer eens te installeren vanaf HD ipv cd. Met andere woorden; eerst de cd kopieeeren naar, laten we zeggen D:, en daarna van daaruit installeren. Een pc waar Win98 al eens op heeft gestaan wil noig wel eens tegensputteren wanneer vanaf cd her-geinstalleerd wordt. Bij mij heeft deze oplossing vaker gewerkt.
 
krijg nu het volgende bericht kan bestand IENPSTUB.dll niet op de cd 98 SE vinden
mogelijkhied om ok of anuleren of details of overslaan.
 
Confictius zei:
Probeer eens te installeren vanaf HD ipv cd. Met andere woorden; eerst de cd kopieeeren naar, laten we zeggen D:, en daarna van daaruit installeren. Een pc waar Win98 al eens op heeft gestaan wil noig wel eens tegensputteren wanneer vanaf cd her-geinstalleerd wordt. Bij mij heeft deze oplossing vaker gewerkt.

van sex begrijp ik meer:D :D :D
 
Ge moet niet met die pc de trap op en af lopen om te installeren!!
Dat is wel goed voor de lijn?
Probeer op mijne naam (emailadres) je antwoorden te sturen want anders raakt dit topic overvol?
 
Laatst bewerkt:
jean42 zei:
Ge moet niet met die pc de trap op en af lopen om te installeren!!
Dat is wel goed voor de lijn?
Probeer op mijne naam (emailadres) je antwoorden te sturen want anders raakt dit topic overvol?

is al niet meer nodig krijg te zien welkom bij windows 98 dus het is gelukt met win 98 SE bedankt voor de ondersteuning
 
Start je pc dadelijk eens op en laat dan weten of alles werkt en of die wel snel genoeg is?
 
het is gelukt win 98 SE staat erop met dank aan JEAN42 die heefd mij er door heen geloodst.:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan