• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Herhaling tekst in cel

• Onderwerp starter Onderwerp starter bs317
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bs317

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2003
Hallo,

Wie kan me helpen met een formule of een macro. Ik heb een kolom A in excel met daarin straatnamen maar niet elke rij is gevuld met een straatnaam. VB rij 1 Kloosterstraat, rij 10 Kerkstraat, rij 25 Stationsstraat enz. Nu wil ik de lege rijen ertussen opvullen met straatnamen. Dus rij 2 tot 9 met Kloosterstraat, rij 11 tot 24 met Kerkstraat, rij 26 tot de volgende met Stationsstraat enz. Het aantal lege rijen tussen de straten is variabel dus dat kunnen er 5 zijn maar soms ook 25.
Graag uw hulp.
Groetjes.
Bernard.

Als je in rij 1 en rij 2 Kloosterstraat zet en dan selecteren en slepen tot waar het moet komen en loslaten dan zijn die cellen gevuld met Kloosterstraat en zo verder met andere namen.

Bernard,

Ik denk dat dit je bedoeling is.
In de Macro Range A45 aanpassen naar behoefte.

Bijlagen

Hallo,

Ik heb de zip file al uitgeprobeert en deze werkt prima. Dus bij deze bedankt voor de snelle reactie.
Groetjes,
Bernard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan