Herinstallatie lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Realtek controller is geinstalleerd.
WOW!! Ik heb internet en beeld en een muis. Dus dat scheelt al een slok op een borrel.

Ik ben weer naar apparaten gegaan en nu geeft hij aan dat ik het stuurprogramma voor USB controller mis. Maar daar staat geen merk of zo bij. Dus dat vind ik een beetje lastig.

Dus ik zou nog wel graag een aanwijzing krijgen over hoe ik nu het beste verder kan gaan.

Bijv. eerst van alles van dat schijfje gaan installeren? Of zou dat al te verouderd zijn en kan ik beter elke keer kijken wat ik nog mis via apparaatbeheer en dat gaan Googlen?
Maar hoe google ik dan bijvoorbeeld op zo'n USB controller. Moet ik daar dan het merk en type PC bij googlen? Of toch iets met Realtek of Ati of nog wat anders?

Maak eens een screenshot van apparaatbeheer.
Die Realtek lan en audiocontroller driver staan ook op de driverpage en cd van Medion, overigens.
USB 2.0 drivers zitten in windows.

Naast een schermafbeelding van apparaatbeheer kan een apparaten-id lijst kan ons ook verder helpen.

Download en installeer
conemu.png
ConEmu Preview Installer
Rechtsklik ConEmu → Als administrator uitvoeren
(gebruik i.p.v. typen kopiëren en plakken voor het gemak en de zekerheid)
Typ: md %Programfiles%\devcon

Download Devcon
Dubbelklik devcon.exe en laat deze uitpakken naar C:\Program Files\devcon

Typ: cd %Programfiles%\devcon
Typ: devcon find * >%UserProfile%\desktop\log.txt
Sluit alle vensters en voeg deze log.txt gemaakt op je bureaublad toe als bijlage aan je volgende bericht

Tjemig, Ik kan weer opnieuw beginnen. Wat blijkt nu. Er zat een Nederlandse CD bij met het 32 bits systeem en een Engelstalige met het 64 bits systeem. Ik dacht het verschil alleen maar de taal was. Want dat 64 bits zat verscholen achter het papier en was niet lezen en de verpakking leek ook nooit geopend te zijn geweest. Nou wordt vervolgd...:(

Beste allemaal.
Heel heel heel erg dank voor jullie hulp. Ik vind het echt helemaal super!! Ik weet niet hoe ik verder nog bedanken moet.
Ik denk dat ik er verder wel zelf uitgekomen was. Ik was al een heel eind maar nu loop ik tegen een nieuw probleem aan omdat ik dus de verkeerd versie had. Dus daar ga ik een nieuw topic voor openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan