nicewise100
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 nov 2006
Hallo,
Kan niet veel typen , moet snel zijn anders crasht dit ding weer.
PC gaat naar paar minuten vanzelf uit en krijg dan op blauw scherm te zien:
Driver_irql_not_less_or_equal ???????
Dan:
TCPIP.SYS etc of ATAPI.SYS of.. win32K.sys.... met diverse tekens.
Ligt eraan wat er mankeert.
Heeft vlgs mij iets met hardware te maken, maar wat????
iemand een idee???? Wett niet welke driver en heb niet de tijd om te zoeken als PC iedere keer uit gaat en ik tig keer weer aan knop moet indrukken.
Bedankt!
P.s.
Hallo...
Sorry, denk dat vraag opgelost is voorlopig, al komt het nog weleens terug...Heb CC cleaner laten draaien nadat ik nw software had gedownload en sindsdien gaat het beter(misschien resten oude of nw software ), heb wel gemerkt dat het meestal wel is als ik nieuwe software etc. download of erop zet. Dan gaat PC nog weleens op 'blauw' met die iedere keer weer andere 'error' message.
Maar goed, zoang m'n 'maatje' weer werkt...tot de vlgd HELPMIJ schreeuw.. ;-)
Kan niet veel typen , moet snel zijn anders crasht dit ding weer.
PC gaat naar paar minuten vanzelf uit en krijg dan op blauw scherm te zien:
Driver_irql_not_less_or_equal ???????
Dan:
TCPIP.SYS etc of ATAPI.SYS of.. win32K.sys.... met diverse tekens.
Ligt eraan wat er mankeert.
Heeft vlgs mij iets met hardware te maken, maar wat????
iemand een idee???? Wett niet welke driver en heb niet de tijd om te zoeken als PC iedere keer uit gaat en ik tig keer weer aan knop moet indrukken.
Bedankt!
P.s.
Hallo...
Sorry, denk dat vraag opgelost is voorlopig, al komt het nog weleens terug...Heb CC cleaner laten draaien nadat ik nw software had gedownload en sindsdien gaat het beter(misschien resten oude of nw software ), heb wel gemerkt dat het meestal wel is als ik nieuwe software etc. download of erop zet. Dan gaat PC nog weleens op 'blauw' met die iedere keer weer andere 'error' message.
Maar goed, zoang m'n 'maatje' weer werkt...tot de vlgd HELPMIJ schreeuw.. ;-)
Laatst bewerkt: