Ik weet nu waarom ze zo stonden te schokschouderen.
Ha d mijn complete pc gekocht inclusief de videokaart bij Acom, een klein al langer bestaand bedrijf.
Toen ik er de vorige keer kwam, herkende ik het merendeel van de personeelsleden al niet.
Wat blijkt, waarschijnlijk waren dat gasten van Vobis, want inmiddels is het bedrijf overgenomen.
Met de reactie van Pasja in gedachten, heb ik gisteren weer gebeld.
Werd ik op het oude nummer te woord gestaan door iemand van het bedrijf FTplus.
Dus, uitgelegd, en als antwoord: klopt, "wij hebben Acom overgenomen".
Lang verhaal kort maken,
FTplus heeft Acom overgenomen, en Vobis heeft de roerende goederen overgenomen, alsmede de garantieafhandeling van particulieren.
En dat wordt vechten krijg ik door, want volgens de medewerker die in het verleden bij Acom dit soort zaakjes regelde moet Vobis mij gewoon helpen.
Echter bij Vobis beginnen ze al met diverse muren op te werpen waar ik overheen moet klimmen.
Zo stellen ze dat het niet zeker is dat ik zonder meer met een weer goede en stille videokaart de toko verlaat, omdat zij misschien een andere leverancier hebben dan voorheen Acom.
Ook zou het twee weken kunnen duren, omdat ze de kaart op willen gaan sturen.
Zou ik dus minstens een aantal dagen, zo niet twee weken zonder pc zitten.
Ik kan dat ding niet missen, zit gemiddeld een uur of drie alle vacaturebanken af te struinen, in verband met werkloosheid.
Wordt een partijtje welles nietes helaas.