Herstel cd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik hab het over de F8 toets en dat er soms een recovery cd\dvd meegeleverd wordt en ik heb geen idee wat je nu bedoelt.
 
Ik hab het over de F8 toets en dat er soms een recovery cd\dvd meegeleverd wordt en ik heb geen idee wat je nu bedoelt.

Met alle respect maar als je het ontwerp leest dan had je gevonden dat er dus geen Recover Cd is. Middels de op Acer vermelde document staat beschreven wat de normale mannier is om een restore te doen / Restore Cd aan te maken.

Maar dit werkt niet meer doordat deze partities waarschijnlijk in het verleden is verwijderd.

F8 gebruik je voor Windows functies als Safe Mode en bij opstart problemen. Niet een een herstel optie te gaan starten.

Ik bedoelde met de laatste reactie als antwoord op je vraag. als je rechts kijkt bij elke reactie dan zie je daar een nummer staan. Die reacties bedoel ik op antwoord van je vorige vraag. :)
 
Laatste off topic
Met alle respect maar als je het ontwerp leest dan had je gevonden dat er dus geen Recover Cd is
Dat had ik allang begrepen.
Maar dit werkt niet meer doordat deze partities waarschijnlijk in het verleden is verwijderd.
Dit is helemaal niet zeker,vandaar m'n vraag om door te geven hoeveel partities er zijn en hoe die heten.
F8 gebruik je voor Windows functies als Safe Mode en bij opstart problemen. Niet een een herstel optie te gaan starten.
Ik vergis mij hier in m'n eigen antwoord :eek:,ik had het niet over een F8 toets,maar over e.o.a. F toets

Verder hoop ik dat je nu ophoudt met zaniken.

Greetz
 
Verder hoop ik dat je nu ophoudt met zaniken.Greetz

Uit de huisregels:
# Houd je taalgebruik altijd netjes.
# Beledig nooit andere leden.
# Iedere vorm van discriminatie is niet toegestaan. Dit geldt ook voor computerkennis, bijvoorbeeld: jij kan beter van je toetsenbord afblijven, want dan gaat er ook niets verkeerd. Ook als grapje worden dit soort opmerkingen niet getolereerd en leidt tot een onherroepelijke ban zonder waarschuwing vooraf.

Misschien dat jij dat nog eens kunt nalezen wanderer.

Even terug naar de acer laptop.
Bij mijn acer moest ik zelf een dvd maken, kun je ook kopen bij aver voor € 90.
Dit doe je via de groene E van acer empowering...op de acer staat geen herstel of verborgen partitie.....
 
Even terug naar de acer laptop.
Bij mijn acer moest ik zelf een dvd maken, kun je ook kopen bij aver voor € 90.
Dit doe je via de groene E van acer empowering...op de acer staat geen herstel of verborgen partitie.....

Dat hebben ze me niet verteld bij de aankoop...voel mij hier toch niet zo prettig over.
Dus eigenlijk betaal je dan wéér voor je Windows???

Maar je zegt dat je zelf een dvd moest maken..hoe heb je dat dan gedaan?
 
Via de groene e.....
acer empowering daar heb je de optie om een back-up te maken van je systeem.

En het betalen is alleen maar als je het helemaal niet voor elkaar krijgt.
Acer heeft de optie om eem complete back-up te maken op dvd......
 
maar die groene e.... dan zou je bij de E-recovery moeten komen en die doet het nou juist niet bij mij.
 
al gekeken bij de downloads van acer of dat daar bij staat.
 
oef.....:eek: goed van jou zeg! Dat ik dat niet kon vinden...
Ik moet nog kijken of het werkt op de laptop - zit nu op een andere computer - maar dit lijkt me hetgeen ik zocht!

Vooralsnog bedankt :thumb: en balen dat ik dat niet heb kunnen vinden.
Ik zal laten weten of dit lukt.
 
Het mag niet zo zijn...:evil:tijdens het installeren krijg ik een
Error1327: invalid drive G...die heb ik niet

Ik zal Acer wel eens bellen. Zo gaat het niet dus
 
tja jammer.......:confused:
 
ja he? Waarom moeten sommige dingen toch zo moeilijk gaan.

Op nar het volgende hoofdstuk.
 
Telefonisch kreeg ik het advies tijdens het opstarten, bij het zien van het logo de linker Alt toets in te houden en enkele keren op F10 te drukken zodat er buiten Windows om een recovery gemaakt kan worden.

Als dat niet lukt zou ik een CD moeten kopen van € 60.--

Kga vanavond eens kijken of dat lukt.
 
even terugkomen hierop:

Het lukt idd om tijdens het opstarten de erecovery op te starten en dan kan ik terug naar de default instellingen...maar of ik daar wat aan heb vraag ik me af.
Ik wilde eigenlijk een cd hebben van de windows die op mijn laptop staat die ik kan gebruiken om mee op te starten als hij ergens blijft hangen / crasht ofzo.
Laatst had ik een kennis die ineens een .dll bestand miste en dus moest opstarten met de cd om dat bestand eraf te halen. Ik weet niet of dat met die erecovery gaat.

Nu is het natuurlijk ook nog zo dat ik een andere Windows er op kan zetten met het serienummer dat onder op de laptop staat.
Ik heb wel een image gemaakt met één van die programa's maar ik weet dus niet of die werkt en ik durf het eigenlijk ook niet te proberen, ik heb geen flauw idee hoe dat moet.
Het maken van de image ging erg snel en dat vertrouw ik.

Dus deze vraag is eigenlijk niet opgelost maar of dat ooit lukt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan