hersteld van ernstige fout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee ik heb geen PCAnywhere geinstalleerd (kan daar in ieder geval niets over vinden, alleen norton antivirus 2003.

Ik heb de drivers nogmaals verwijderd (om er zeker van te zijn dat ik niets was vergeten) en weer opnieuw geinstalleerd van omega, bij smartgard staat snel schrijven uit.

Ik heb ook de hardwareversnelling uitgezet en toen leek het probleem even opgelost maar ik kreeg net toch weer de foutmelding.
Ook kon mijn dochter geen spelletje meer doen omdat er geen directx compatible grafische kaart aanwezig zou zijn.
Daarna heb ik de hardwareversnelling iedere keer een stukje opgeschoven maar helaas dat helpt ook niet.

het enige wat ik eigenlijk nog kan bedenken is dat het misschien aan de router ligt want die is er het laatst bijgekomen maar ik kan me niet meer herinneren of het probleem meteen daarna is gekomen (de andere pc's hebben overigens géén probleem).

Ik zit er over te denken om toch maar naar de winkel terug te gaan (jammer genoeg is de garantie net verlopen) de pc is nog geen 1,5 jaar oud, dan zou je toch verwachten dat dit soort dingen niet gebeuren maar ja...

Btw waar kan ik vpu recover vinden?
(ben een echte amateur maar leer hier wel van
;)
 
Naast smartgart kan je vpu recover vinden, zie het eerder ingevoegde plaatje
attachment.php


Als dat niet zou helpen dan zou ik toch een keer die router er helemaal vanaf gooien..

De andere pc hoeven hier geen last van te hebben, ik neem aan dat ze niet dezelfde configuratie (=hardware en software) hebben.
 
OK ik ga dat ook nog proberen en laat je nog wel weten of het iets geholpen heeft.

Bedankt in ieder geval:thumb:
 
Volgens mij is het probleem verholpen, ik heb in ieder geval al een paar dagen geen foutmelding meer gehad:D
Als het inderdaad verholpen is zou het moeten liggen aan mijn schermbeveiliging die was ingesteld op afbeeldingen (en ik heb nogal wat foto's op mijn hd staan). Nu is eigenlijk mijn volgende vraag is het mogelijk dat een schermbeveiliging zo'n bsod kan veroorzaken en kan ik daar eventueel iets aan doen?
 
Ja/nee

hoe heb je je screensaver ingesteld? met een speciaal programma of de optie van windows zelf?

In ieder geval heb je geen last meer van bsod.. en dat is het belangrijkste
 
Gewoon met de optie van windows.
Ja ben idd blij dat het opgelost lijkt te zijn, maar het was ook wel lollig om mijn fotootjes voorbij te zien komen.
 
misschien iets minder fotootjes voorbij laten komen?
 
Nou ja het is ook niet zo heel erg....
Zou een andere/betere videokaart helpn?
Bedankt voor je reacties in ieder geval: toppie:thumb:

Groeten Wilma
 
nee, waarom zou je een nieuwe videokaart aanschaffen als het probleem zich niet meer voordoet?
je hebt de nieuwste drivers al, zo oud is het kaartje niet volgens mij.
 
Je hebt gelijk. 't Was maar een idee. De kaart is idd nog niet oud (alles pas zo'n 1,5 jaar) en het probleem is nu weg.
Nogmaals bedankt voor het meedenken!
 
Ik heb er nu ook erg last van dat me computer opnieuw opstart uit het niets en dan dit fout bericht weergeeft maar ik heb wel de oorzaak gevonden althans dat denk ik.

Als ik gewoon computer zonder mijn Utorrent aan te zetten gebeurt er niets
Utorrent is een programma om films etc te download via torrents

Ik heb voor dat programma mijn poorten op mijn router open gezet zodat ik sneller kan downloaden

misschien ligt het wel daaraan
 
OuweDorper Welkom op helpmij. Ik denk dat dit topic niet meer actueel is.
Dus sluit ik dit topic.
Mocht je zelf een vraag hierover hebben, dan kun je hier zelf een vraag over stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan