Hoi allemaal,
Ik heb een vraag over het lint in Office 2007.
Sinds kort werk ik op een nieuwe werkplek. Daar werk ik veel met word én met excel. Ik zet dan in 'het lint' steeds veel gebruikte opdrachten.
Omdat mijn PC bij het opstarten steeds de oorspronkelijke ingestelde instellingen laad, moet ik elke dag 'het lint' naar mijn wensen aanpassen wat vrij bewerkelijk is. De systeemberheerder van het bedrijf wil voor mij de instellingen niet standaard instellen.
Ik vroeg mij daarom af of er in Office ergens een bestandje aangemaakt wordt met hierin de instellingen van 'het lint'. Dan zou ik dit bestandje elke morgen even kunnen overschrijven. Dat zou mij veel gemak opleveren.
Weet iemand of dit mogelijk is?
Groetjes en alvast bedankt,
Ervel.
Ik heb een vraag over het lint in Office 2007.
Sinds kort werk ik op een nieuwe werkplek. Daar werk ik veel met word én met excel. Ik zet dan in 'het lint' steeds veel gebruikte opdrachten.
Omdat mijn PC bij het opstarten steeds de oorspronkelijke ingestelde instellingen laad, moet ik elke dag 'het lint' naar mijn wensen aanpassen wat vrij bewerkelijk is. De systeemberheerder van het bedrijf wil voor mij de instellingen niet standaard instellen.

Weet iemand of dit mogelijk is?

Groetjes en alvast bedankt,
Ervel.