Hij Valt De heletijd terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Nancy*

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2006
Berichten
126
hoi ik heb een klein probleempje

als ik nou anderen taks op mijn msn zet.en ik zet de computer weer uit.en later na zet ik hem weer aan en start mijn msn op dan zie ik weer mijn oude tekst.en ook als ik op een forum dat hokje aan klik van Herriner mij dan pak hij niet :rolleyes:
 
Je eerste vraag over MSN snap ik niet. Andere taks?? En waar zet je die tekst dan neer? In je nickname?

Op welke fora? Ruim eerst je computer eens op..

Download CCleaner en installeer het. Draai daarna het programma en ruim je 'troep' op.

screen_301.png


Vooral de sectie Windows Explorer, System en Internet Explorer moeten aangevinkt zijn.
 
De Msn naam waar je een teks in kan vullen je nicknaam of zo :D
aan welke versie kan ik het beste pak van CCleaner
 
Laatst bewerkt:
*Nancy* zei:
De Msn naam waar je een teks in kan vullen je nicknaam of zo :D
Dit wordt weggeschreven naar hun server.. Is dit altijd zo? (ik heb het ook wel eens namelijk)

*Nancy* zei:
aan welke versie kan ik het beste pak van CCleaner
Ik link toch maar naar één versie :confused:?
 
XP_PC zei:
Ik link toch maar naar één versie :confused:?
en stel dat je niet de link van XP_PC hebt gebruikt maar gewoon gegoogled, dan natuurlijk de laatste versie..

en verder, je nickname blijft toch altijd het zelfde bij msn?? die slaan ze op hun server op. waar je msn ook opent, je hebt dezelfde tekst, behalve dan die extra tekst naast je naamm....
 
lollige zei:
en verder, je nickname blijft toch altijd het zelfde bij msn?? die slaan ze op hun server op. waar je msn ook opent, je hebt dezelfde tekst, behalve dan die extra tekst naast je naamm....

Die blijft dus blijkbaar niet hetzelfde, dat was het probleem ;). Soms wordt 'ie niet goed weggeschreven blijkbaar.
 
hoi

kan iemand mij die link van CCleaner sturen want ik heb hem de heletijd geprobeert om hem te downloaden maar dan krijg ik de heletijd de waarschuwing dat er een virus in zit dus please iemand :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan