Hitman blood money. Slaat vast (blauw scherm)

Status
Niet open voor verdere reacties.

niels89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 aug 2006
Hallo,

Het spel hitman blood money loopt vast, bij de eerste missie. Als ik het theater in loop dan krijg ik een blauw scherm(ook wel BSOD??). Er gebeurt verder niets, dus ik restart mijn computer dan maar. Ik heb al wat dingen gedaan, drivers geupdate (catalyst 6.8 en AC97 audio update) en directx9c van de cd geinstaleerd. Heb ook de omega radeon drivers geprobeert maar het werkt allemaal niet. Ook heb ik gekeken via "Can you it run?"
en toen stond alles op
PASS dus alleen er stond een uitroep teken bij:

Video Card Driver Version (DirectX)
Your driver version number is: 6.14.10.6626

met informatie:
FYI: Make sure you have the latest driver for your video card. Click 'Free Driver Update' and we'll direct you to your video card manufacturer.

Sound Card Driver Version
Your driver version number is: 6.14.10.1073

met informatie:
FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product. (ik dacht niet dat deze zo erg veroudert waren)

Mijn specs:
Windows XP Home SP2
Intel Pentium 4 3200 MHz
ALL-IN-WONDER radeon X600 Series (Omega 3.8.273)
Realtek ALC880(D) @ Intel 82801FB ICH6

Dus hopelijk is er iemand die mij kan helpen met dit lastige probleem, na het opstarten van windows krijg ik ook geen foutmelding of iets dergelijks...

Groeten Niels

Als ik het theater in loop dan krijg ik een blauw scherm

Wat staat er op dat blauwe scherm?

Noteer de volgende dingen.

1. Iets in hoofdletters. (Bijvoorbeeld) PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA)
2. Een lange code met veel nullen (Bijvoorbeeld: 0x0000000, 042Tx000 of iets dergelijks)
3. Misschien staat er iets over een bestand. (Bijvoorbeeld: Er is een fout opgetreden door n4.dll)

Volgens mij staat er helemaal niks in dat blauwe scherm,

en na de reboot van me computer krijg ik ook GEEN melding van "windows is hersteld van een ernsitge fout.". Dus ik kan ook nergens volgens mij een fouten raport zien.

Edit:
Ik weet niet of dit kan helpen maar toch post ik het maar even...

In windows\Memory.dmp(0,99 gb) staat wel heel erg vaak de lijn: GetContextState failed, 0xD0000147

Laatst bewerkt:
FIXED,

aangezien ik een bsod kreeg heb ik niet geprobeert wat de mensen hadden met een CTD (Crash to desktop).

De oplossing was de geluidsversnelling:

1)Ga naar dxdiag,
2)geluid1
3)versnelling op basis zetten.

Nu loopt het spel prima, misschien voor meer mensen met dit probleem. Dit helpt dus niet alleen voor de mensen met een CTD.

Laatst bewerkt:
same problem

Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem maar bij mij is optie 1 van toepassing. Waar ligt dit aan? Tch niet aan het spel zelf neem ik aan? En wat kan ik hieraan doen?
Groetjes Niek

Wat staat er op dat blauwe scherm?

Noteer de volgende dingen.

1. Iets in hoofdletters. (Bijvoorbeeld) PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA)
2. Een lange code met veel nullen (Bijvoorbeeld: 0x0000000, 042Tx000 of iets dergelijks)
3. Misschien staat er iets over een bestand. (Bijvoorbeeld: Er is een fout opgetreden door n4.dll)

misschien kun je de tekst in het blauwe scherm vermelden

problemo

misschien kun je de tekst in het blauwe scherm vermelden
IkK had een quote gedaan en zei dat probleem 1 bij mij van toepassing was dat is dus die nonpage etc. fout waarbij het gaat om de nv4...
Groetjes Niek en kijk even nar boven(optie1)

mijn excuus staat ook BIJVOORBEELD vandaar mijn opmerking :o

problemo

mijn excuus staat ook BIJVOORBEELD vandaar mijn opmerking :o
Haha...Kjz maakt niks uit, iemand een idee waar het aan ligt? Grafische kaart of drivers neem ik aan? Of kan er nog iets anders van toepassing zijn?
Ik hoor het wel...Ltr Nidow

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan