Hitman Blood Money

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hitman bloodmoney

Jongens jongens kunnen jullie geen hitman spelen.

Oplossing: Oke als je geen lvl kan uitspelen omdat je niet door sommige bewakers mag komen. schiet je gewoon simpel alle bewakers dood zonder dat iemand het heeft gehoord.

Wat ik doe is ik maak gewoon alle bewakers af met mijn silverballers met silent demper.
en ja zo maak ik iedereen dood en dan heb ik alle lvls voor mijn eigen. En kan je ze op je eigen tempo afspelen
 
Een hitman maakt alleen mensen dood die dood moeten voor de opdrachtgever. Zoals jij het speelt is er geen ruk aan, maar ieder zijn meug.. :mad:
 
Bloodmoney

Maar wie zegt dat ik het altijd zo aanpak als het echt te bont wordt ja dan moet ik gewoon alles schoonmaken

Ik versta onder hitman op je prooi afgaan doden en alle bewakers doden die voor hem werken en alle onschuldige mensen doden die voor hem werken. Behalve de gasten dan die mogen gewoon leven Maar doe het stil zo dat je niet ondekt worden als je ondekt wordt dan moet je maar iedereen killen
 
Laatst bewerkt:
Dit is dus echt onzin. Je maakt als hitman niet alles en iedereen dood. Je doet wat je opdrachtgever zegt. Het is de bedoeling dat je zo min mogelijk mensen te slachtoffer maakt om een geslaagde missie te krijgen zonder verdere bloedbaden. Wanneer je geen Silent asassin hebt als eindrang in het einde van de missie heb je toch echt iets fout gedaan.

Maar inderdaad, iedereen speelt op zijn / haar eigen manier.
 
Hitman

Hey, mannen, iemand die mij soms kan helpen? Het komt nogal stom over waarschijnelijk, maar ik vind dus nergens de ontsteker voor de bom in het PC spel, ik dacht dat die ergens onder de toetsen zat, maar ik vind hem nergens.
Help?

Grtz,

C'mn
 
Hey, mannen, iemand die mij soms kan helpen? Het komt nogal stom over waarschijnelijk, maar ik vind dus nergens de ontsteker voor de bom in het PC spel, ik dacht dat die ergens onder de toetsen zat, maar ik vind hem nergens.
Help?

Grtz,

C'mn

Hey C'mon,

Welke missie heb je het over? Ik wil je graag helpen.:thumb:
 
Hey C'mon,

Welke missie heb je het over? Ik wil je graag helpen.:thumb:

Gewoon in het algemeen. (ik zit ondertussen al verder maar ) bijvoorbeeld bij het theater, waar je die toneelspeler moest doden, had ik boven het podium een bom geplaatst,of in het level van de rode kip, waar je de piano moet laten vallen door de bom te laten ontploffen, maar ik vind nergens waar ik mijn bom moet laten ontploffen... .(het gaat nu eigelijk niet specifiek over deze levels...)

Greetz,

C'mn
 
Laatst bewerkt:
Gewoon in het algemeen. (ik zit ondertussen al verder maar ) bijvoorbeeld bij het theater, waar je die toneelspeler moest doden, had ik boven het podium een bom geplaatst, maar ik vind nergens waar ik mijn bom moet laten ontploffen...(het gaat nu eigelijk niet specifiek over dit level...)

Greetz,

C'mn

Er zijn in levels maar bepaalde plekken waar je zo'n mijn neer kan leggen.
Natuurlijk heeft dit een doel, met als gevolg: Dood.
In het level met het theater kun je op (naar mijn weten) op twee plaatsen je mijn neerleggen.
Bovenop het rooster zoals jij al zei, en bovenop een katrol, dat verbonden is aan een superdeluxe grote kroonluchter, die boven het pad dat naar het podium toe loopt, hangt.
Zodra jij de zanger op het podium dood maakt, Komt de man op de tribune naar beden gerend. Op het moment dat hij valt ( natuurlijk weer recht onder die kroonluchter) druk je op de knop, BOEM, dood.
Wil je even wachten met doden, laat je de arme man even door rennen, tot hij op het poduim staat, en een potje staat te huilen. Druk op de knop, BOEM, dood.
Zo kun je de man op de tribune, makkelijk en ongezien doden.

Natuurlijk moet eerst de man op het podium dood. Dit doe je zo:

Je loopt de lobby binnen. Je praat met een van de wachters in de garderobe. (filmje volgt, hij pakt een oud duits handgeweer uit de jas en verstopt het).
Ga de WC in. wacht heel even totdat er een werker binnenkomt. Pak een spuit met vergif, verlammingsspul en spuit het in of sla hem gewoon tot pulp. Doe zijn pakje aan. verstop het lijk in de bak naast de toilet en loop de WC uit.
Pak de "toolbox" die naast de muur staat op. Verstop je duitse gun in de box.
Ga via de linkerkant van de garderobe naar beneden en volg het pad. totdat je bij de kleedkamers uitkomt. Dit moet zo snel mogelijk want binnen 5 minuten hebben ze een pauze. Zodra je bij de kleedkamers bent, ga je de 2e kamer binnen. Je legt het pistool op het bureau en verstopt je in de kast. Zodra de pauze begint, komt de man zijn kleedkamer binnen en legt de neppe versie van het pistool naast het echte pistool. hij oefent even en gaat plassen. gebruik deze tijd om snel het neppe pistool te pakken en de kast weer in te vluchten. De pauze is afgelopen en de man pakt het echte pistool. Wacht nu totdat de scéne met het schot komt. PANG, dood.
Nu komt de rennende man naar beneden. man valt. jij drukt ( of niet* ). man dood.
* als man op podium staat, druk dan op het knopje.

Nu zijn allebei je targets dood. Ga terug naar de WC( Doe dit via dezelfde weg als vanwaar je gekomen bent. ) en doe je pak aan. Verlaat de lobby via de uitgang en er is niks gebeurd.

Je kunt ook in de kleedkamer, de man KO slaan, zijn pak aan doen en zelf de man doodschieten. Doe dit wel op het juiste moment, en in het hoofd.

Om in elk level de plaatsen om de bom neer te leggen, te vinden, moet je toch echt zelf op onderzoek uit gaan.

Gr. Malt.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn in levels maar bepaalde plekken waar je zo'n mijn neer kan leggen.
Natuurlijk heeft dit een doel, met als gevolg: Dood.
In het level met het theater kun je op (naar mijn weten) op twee plaatsen je mijn neerleggen.
Bovenop het rooster zoals jij al zei, en bovenop een katrol, dat verbonden is aan een superdeluxe grote kroonluchter, die boven het pad dat naar het podium toe loopt, hangt.
Zodra jij de zanger op het podium dood maakt, Komt de man op de tribune naar beden gerend. Op het moment dat hij valt ( natuurlijk weer recht onder die kroonluchter) druk je op de knop, BOEM, dood.
Wil je even wachten met doden, laat je de arme man even door rennen, tot hij op het poduim staat, en een potje staat te huilen. Druk op de knop, BOEM, dood.
Zo kun je de man op de tribune, makkelijk en ongezien doden.

Natuurlijk moet eerst de man op het podium dood. Dit doe je zo:

Je loopt de lobby binnen. Je praat met een van de wachters in de garderobe. (filmje volgt, hij pakt een oud duits handgeweer uit de jas en verstopt het).
Ga de WC in. wacht heel even totdat er een werker binnenkomt. Pak een spuit met vergif, verlammingsspul en spuit het in of sla hem gewoon tot pulp. Doe zijn pakje aan. verstop het lijk in de bak naast de toilet en loop de WC uit.
Pak de "toolbox" die naast de muur staat op. Verstop je duitse gun in de box.
Ga via de linkerkant van de garderobe naar beneden en volg het pad. totdat je bij de kleedkamers uitkomt. Dit moet zo snel mogelijk want binnen 5 minuten hebben ze een pauze. Zodra je bij de kleedkamers bent, ga je de 2e kamer binnen. Je legt het pistool op het bureau en verstopt je in de kast. Zodra de pauze begint, komt de man zijn kleedkamer binnen en legt de neppe versie van het pistool naast het echte pistool. hij oefent even en gaat plassen. gebruik deze tijd om snel het neppe pistool te pakken en de kast weer in te vluchten. De pauze is afgelopen en de man pakt het echte pistool. Wacht nu totdat de scéne met het schot komt. PANG, dood.
Nu komt de rennende man naar beneden. man valt. jij drukt ( of niet* ). man dood.
* als man op podium staat, druk dan op het knopje.

Nu zijn allebei je targets dood. Ga terug naar de WC( Doe dit via dezelfde weg als vanwaar je gekomen bent. ) en doe je pak aan. Verlaat de lobby via de uitgang en er is niks gebeurd.

Je kunt ook in de kleedkamer, de man KO slaan, zijn pak aan doen en zelf de man doodschieten. Doe dit wel op het juiste moment, en in het hoofd.

Om in elk level de plaatsen om de bom neer te leggen, te vinden, moet je toch echt zelf op onderzoek uit gaan.

Gr. Malt.


Ja, ok,merci, maar eigelijk vraag ik me af wat het knopje voor de bom te laten ontploffen is :p op de pc, dat vind ik nergens in m'n controls
 
Dat is de ontsteker.
Het staafje met een groene en rode knop erop.
Volgens mij metteen naast de mijn in je inventory.
 
traag

hey iedereen, ik heb een probleem.
Ik heb net hitman blood money gekocht en geinstalleerd.
ik speel het spel en het voorfilmpje gaat op normale snelheid.
Maar toen ik op menu kwam,ging mijn muis heeel traag.
En bij het spelen ook, hij beweegt zo in stukjes :confused:
Dus zou iemand mij eens uitleggen of helpen door wat dit komt?

alvast bedankt!

grtz
 
Probeer de resolutie lager te zetten, of anders de muis gevoeligheid wat hoger.
 
muis gaat traag in main menu + in spel(camera draaien)

Probeer de resolutie lager te zetten, of anders de muis gevoeligheid wat hoger.

ik heb de gevoeligheid hoger gezet.
En het gaat een beetje beter maar het is nog steeds wat traag.
Zelfs als ik met agent 47 loop gaat hij traag + camera draaien ook.
Dus wat nu?


grtz
 
De Graphics en Resolutie wat lager zetten.
Mischien heb je niet de juiste systeemeisen. :(
 
De Graphics en Resolutie wat lager zetten.
Mischien heb je niet de juiste systeemeisen. :(

als ik de resolutie laag zet, luk het veel beter.
Maar ik wil op 1032x768 spelen niet op 800x400.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik met 1032x768 ook beter speel?
 
Probleempje bij missie 3/4?

Ik heb ook nog een probleempje met missie 3/4. Ik heb er een video walkthrough voor bekeken, en ik moet dus een bom plaatsen boven de opera zaal, en dan die laten ontploffen waardoor een of ander lamp ding naar beneden valt. Ik weet precies wat ik moet doen, tot dat ik in die opera zaal sta. Dan moet ik nog een persoon vermoorden. Dan komt er een groepje mannen binnen, en volgens die video walkthrough moet ik dan die bom af laten gaan. Dat doe ik dus, en die lamp valt op dat groepje mannen, maar vervolgens beginnen al die agenten te schieten op me. En de in/uitgang (waar ik dus aan het einde heen moet om te ontsnappen) lukt niet. Ik kan niet weg. Weet iemand wat ik moet doen aan dat einde? Want ik heb van alles geprobeert en opgezocht, maar ik kom niet echt veel vooruit. Eigenlijk kom ik helemaal niets vooruit.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan