Hitman Blood Money

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ook nog een probleempje met missie 3/4. Ik heb er een video walkthrough voor bekeken, en ik moet dus een bom plaatsen boven de opera zaal, en dan die laten ontploffen waardoor een of ander lamp ding naar beneden valt. Ik weet precies wat ik moet doen, tot dat ik in die opera zaal sta. Dan moet ik nog een persoon vermoorden. Dan komt er een groepje mannen binnen, en volgens die video walkthrough moet ik dan die bom af laten gaan. Dat doe ik dus, en die lamp valt op dat groepje mannen, maar vervolgens beginnen al die agenten te schieten op me. En de in/uitgang (waar ik dus aan het einde heen moet om te ontsnappen) lukt niet. Ik kan niet weg. Weet iemand wat ik moet doen aan dat einde? Want ik heb van alles geprobeert en opgezocht, maar ik kom niet echt veel vooruit. Eigenlijk kom ik helemaal niets vooruit.

probeer mijn walktrough eens. Je moet wel zorgen dat je echt alles onopvallend doet. :rolleyes:

Jazeker, ik doe alles onopvallend. In die werkerskleding van die gozer bij de toiletten. En dan dump ik zijn lichaam in die container. Loop ik vervolgens langs die operazaal enz enz enz. Als ik bovenaan die bom heb geplaatst ga ik weer terug, pak ik mijn normale zwarte hitman pak weer en ga ik de operazaal in. Tot daar weet ik het. Maar in die videowalkthrough moet ik dus die bom af laten gaan zodat die op een groepje mannen valt dat binnen komt. En in die walkthrough moet ik dan ontsnappen via de in/uitgang maar dat lukt dan niet. En ik heb die man ook nogsteeds niet vermoord, terwijl in die videowalkthrough staat van wel. Maar anyway, welke walkthrough van jou? Waar staat die?:P

Er is ook een iets andere manier om het te halen.
Als je begint het enige wat je meeneemt is je Silenced silverballer

Je haalt eerst het werkman pak op bij de toiletten.
Je doet je silverballer in de rode kist welke hij net buiten de toiletten heeft neergezet. Kist oppakken en meenemen.
Vervolgens ga je weer terug naar de begindeur en ga je de trappen naar beneden. Ben je beneden dan ga je naar links en loop je de gang uit tot je bij een deur komt waar 2 bewakers voor staan. Je loopt er naartoe en laat je scannen (ze zien je silverballer niet omdat die in de kist zit)
Vervolgens door de deur naar beneden en dan kom je in een kamer met een liftschacht. Haal eerst je silverballer uit de kist als niemand je ziet en klim dan omhoog in de liftschacht (dit moet je wel doen voordat de 2e "kill scene" er is.
Zodra die scene komt schiet je de gast die aan de paal gebonden zit 1x door het hoofd met je silenced silverballer en gaat in de hoek staan.
Vervolgens wacht je tot je 2e target naar het podium komt en schiet die neer voordat de bodyguards erbij zijn.
Silverballer opbergen en dan dezelfde weg terug naar buiten/

Een alternatieve mogelijkheid is de moorden plegen met een "Nailer" Die kan je op de werkvloer te kust en te keur vinden.

Je krijgt zo niet de silent assassin voor zover ik weet, maar je kan wel verder :)

Laatst bewerkt:
Eerst was ik steeds met dat rode kaartje naar die wardrobe man gewest, en een 'real ww 1 pistol' uit een jas halen. En normaal deed ik dan dat ww 1 pistool in die rode kist. En ik heb me telkens ook weer laten scannen. Maar die liftschacht is me nooit opgevallen. Bedankt!:D

Ik neem in dat level nooit een wapen mee.
Ik laat ze gewoon elkaar vermoorden en laat dan die lampen op opa vallen.
Je pakt je pakje uit de WC en loopt weg.

Ik heb de missie gehaald nu:p Maar dat spel begint ineens zichzelf steeds af te sluiten sinds ik bij missie 5 ben:confused: Heel gaar. Heb al een vraag geplaatst daarvoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan