Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uit een gehele back-up van het register één registersleutel terug zetten kan niet.
Het is geen gemakkelijke kost, maar hier is de Microsoft-site over dit onderwerp.
De registersleutels terugzetten
Als u geëxporteerde registersubsleutels wilt terugzetten, dubbelklikt u op het bestand met registervermeldingen (.REG) dat u in de sectie Subsleutels van het register exporteren hebt opgeslagen. Ook is het mogelijk het gehele register aan de hand van een back-up terug te zetten. Raadpleeg de sectie Het gehele register terugzetten van dit artikel voor aanvullende informatie over de wijze waarop u het gehele register kunt terugzetten.
Precies, maar als je bedent dat Microsoft vanaf Windows 3.1 tot en met, ik meen Windows 2000, helemaal niets wilde loslaten over het register is dit al een hele verbetering.Stom eigenlijk.. Je kunt moeilijk alle sleutels los backuppen.
@Lange Pier, beantwoordt jouw post nu de vraag van TS?ik heb een backup van het hele register, een .reg bestand , nu wil ik dit openen en 1 deel terugzetten van een bepaalde sleutel , kan dat .....
maarwaarmee open ik dat totale reg bestand dan, anders kan ik die sleutel niet opzoeken
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.