hoe afzender aanpassen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Wanneer ik in outlook-expres een e-mail beantwoord staat steeds de naam van mijn vrouw ingevuld bovenaan, ook al is die e-mail aan mij gericht.

Kan ik dit aanpassen ?
 
OE, dan Extra - Accounts-E-mail-Klik op server-eigenschappen en het eerste tabblad is tevens de plaats waar je dit kan veranderen; eerste regel volgensmij.
 
Daar staat het niet bij.

En mijn naam is als standaard ingesteld.
 
Vreemd; maar wat bedoel je precies met dat de naam bovenaan staat bij het beantwoorden van een mail? In de aan regel staat dan de naam naar wie de mail gaat, maar ik kan niet helemaal plaatsen wat je bedoelt hiermee.
Er staan geen andere accounts (ook bij tabblad alles)....?
 
ff denken; als ik op beantwoorden klik zie ik 2 regels in het tekstveld: FROM (waar de naam staat van de persoon die me de mail heeft gestuurd) en TO (waar mijn naam in staat)....

Kan zijn dat ik iets over het hoofd zie :) Ik dacht dat je doelde op de accountnaam...die kun je dus instellen onder Accounts maar schijnbaar ligt 't dus daar niet aan...
 
Ik heb precies hetzelfde. Als wij een email ontvangen naar mijn man's naam, en ik wil die beantwoorden, staat er altijd automatisch de firmanaam als afzender. En moet ik dus altijd de afzender veranderen.:confused: De email staat standaard op naam van mijn man en de firmanaam is een alias. Ik heb er nog geen oplossing voor gevonden. :-(
 
Bij extra, accounts, email, toevoegen... een nieuw account aanmaken... de wizard start met "van" ... en daar zet je je eigen naam neer... vervolgens blijft alles hetzelfde als van het account van je vrouw.... [dus zelfde POP3 en zelfde SMTP] daarna kun je bij het verzenden van een nieuwe email kiezen voor jezelf of je vrouw als afzender.....
 
Laatst bewerkt:
Ja, zo doe ik het ook altijd. Maar ik vind het wel irritant om telkens de afzender te veranderen. Waarom krijgt de mail niet automatisch dezelfde afzender als ontvanger??
 
Je hoeft niet telkens je afzender te veranderen... je maakt een TWEEDE account aan... je hoeft bij verzenden dan alleen maar aan te tikken met welk account je het wilt versturen.... dat ie één muisklikje meer...........
 
Ja dat weet ik. Maar dat ene muisklikje vind ik erg irritant. En als ik het eens vergeet, krijgt de ontvanger een email en kent hij de afzender niet. Dan krijg ik weer een bericht terug met de vraag wie de afzender is. :confused: :mad:
 
Maak je je eigen account "standaard" ... hoef jij er nooit aan te denken, zoekt die ander het maar uit........ [of haalt je relatie dan de jaarwisseling niet?]
 
Maak je je eigen account "standaard" ... hoef jij er nooit aan te denken, zoekt die ander het maar uit........ [of haalt je relatie dan de jaarwisseling niet?]

Staat bij mij standaard, en toch staat er steeds een andere naam.
Het vreemde is wanneer ik een nieuwe mail wil maken, mijn naam er standaard staat.
Wel heel vreemd, want hij doet het niet bij alle mails die ik beantwoord.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan