hoe "bezoekers teller" plaatsen in HTML?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suuzel

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2011
Berichten
6
Ik heb eindelijk een site gebouwd, die sinds vandaag online staat (www.madhappytails.nl, en dan de site achter het agility logo). Nu wil ik graag een counter, en ik ben via dit forum op MyCounter.nl terecht gekomen.
Ik heb een teller aangevraagd, alleen nu moet je die HTML code in je website zetten. Ik werk met Golive en heb dus de hele tijd zonder al die codes gewerkt. Ik weet wel hoe je de codes te zien krijgt(als je op bron klikt zie je alle codes van die pagina), maar ik heb geen flauw idee hoe/waar ik de code van de teller moet plaatsen.
Kan iemand mij hierbij helpen?
 
Laatst bewerkt:
Is er ergens als je een pagina aanpast ook een knop html, of een knop <> ?
Zo ja: klik op de knop en je krijgt de pagina in html te zien. Dan kopieëer je de code naar de html-editor en klaar is suuzel.
Zo nee: zoek ergens bij de site builder (het menu waar je een pagina kiest om aan te passen) of er een menu voor teller is.

Ik hoop dat je wat aan deze infomatie hebt.

Mvg Larsojo
 
Hoi Suuzel,
Als ik het goed heb, heb je van MyCounter.nl een stukje code gekregen dat er ongeveer uitziet als:
HTML:
<!-- Start of MyCounter.nl -->
<script type="text/javascript">
...
... wat codes
...
</script>
<script type="text/javascript" src="http://www.mycounter.nl/mycounter.js"></script>
<!-- End of MyCounter.nl -->
Dit hele blokje kan je (in de code-weergave) inplakken tussen de laatste </div> en de </body>-tag helemaal onderaan de code van de pagina. Er na komt dus alleen nog </body></html>.
Even uploaden, en daarmee zou ie 't moeten doen.

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Laatst bewerkt:
Hoi Suuzel,
Als ik het goed heb, heb je van MyCounter.nl een stukje code gekregen dat er ongeveer uitziet als:
HTML:
<!-- Start of MyCounter.nl -->
<script type="text/javascript">
...
... wat codes
...
</script>
<script type="text/javascript" src="http://www.mycounter.nl/mycounter.js"></script>
<!-- End of MyCounter.nl -->
Dit hele blokje kan je (in de code-weergave) inplakken tussen de laatste </div> en de </body>-tag helemaal onderaan de code van de pagina. Er na komt dus alleen nog </body></html>.
Even uploaden, en daarmee zou ie 't moeten doen.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Het is gelukt, bedankt voor de uitleg! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan