hoe brand ik een film op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vreemd inderdaad. Maar daar zou ik ook zo de oorzaak niet van weten. Als je de mogelijkheid hebt, probeer het dan eens op een andere PC.

Hij doet het nu wel, hij schiet er iig niet uit. Maar al 33 minuten staat er: voorbereiden van schrijven schijf. is dat normaal zo lang?
 
Nee, dat is niet normaal. Bij mij duurt het branden van een DVD nog geen 10 minuten.
 
Als ik de optie video dvd gebruik, schiet hij hem er na 30 seconden uit. Bij de eerste optie, data schijf, blijft hij er wel in maar zegt ie alleen dat hij de schijf aan het voorbereiden is(een half uur lang) Dat is raar toch? Ik probeerde met hetzelfde programma een CD te branden en dat lukte wel prima. Ik snap er echt niets van. En ik moet echt die twee films branden. Zijn er nog andere gratis goeie programma's?
 
Het ligt niet aan de programma's want dan zou niemand er een DVD mee kunnen branden dus een ander programma gaat denk ik niet helpen. Je kiest dus in CDburnerXP voor het maken van een Video DVD en daarna kies je de map waar dat VIDEO_TS.IFO bestand staat en klikt dan op Branden. Klopt dat? Kun je een scherm afdrukje laten zien van dat venster?

Gebruik je DVD+R of DVD-R?
 
Laatst bewerkt:
Pffff.........Heb net nieuwe disks gekocht, DVD+R , en hij brandde tot 21 % dus ik was al helemaal blij . Maar nee hoor, hij schiet er weer uit. Ik word er niet goed van.:confused:

de dvdspeler pakt hem ook niet trouwens. heb een philips hts3115 home cinema

ik ga het nu proberen met windows dvd branden
 
Laatst bewerkt:
Je hebt nog niet het plaatje geplaatst waar ik om vroeg.
 
Nu begrijp ik er echt geen hout meer van.

Ik probeerde het met windows dvd brander, na anderhalfuur gaf hij aan dat de schijf fout was. Ik stopte dezelfde cd toen opnieuw in de laptop en die film deed het gewoon, was dus gewoon gebrand alleen zat er geen geluid bij.

Ik heb geprobeerd deze dvd+R disk in de speler te doen, hij blijft hangen op laden. Ik probeerde een aantal andere DVD-R / DVD+R cd's die ik een aantal jaar geleden heb laten branden. Dat waren ook films en doen het perfect op mijn dvd speler . Daar kan het dus niet aan liggen.

Deze foutmelding krijg ik bij cdburnXP.
r1d175.png
 
Ik bedoelde het schermpje Brand Opties. Laat deze zien zoals je hem hebt ingevuld en voordat je op branden klikt.
 
Ok. En probeer je daar de DVD film te branden of de AVI? Als het de DVD film is neem ik aan dat je hebt gekozen voor het maken van een Video DVD. Welke bestanden staan er dan in de map die je gekozen hebt?
 
Wat is de extensie van het filmpje waar VIDEO_TS onder staat?
 
Dat lijkt allemaal in orde. Als je het bestand VIDEO_TS.IFO afspeelt met de VLC Player dan gaat het ook allemaal goed?
 
Die zul je dan eerst moeten installeren.
http://www.videolan.org/vlc/

Dat is een goede Player die zo'n beetje alles afspeelt.
Wat ik wil weten is of dat goed gaat, dus dat er geen probleem is met de DVD bestanden zelf.
Als daar een probleem mee is gaat het branden sowieso mis.

Speel daarmee dan het bestand VIDEO_TS.IFO af, dus niet de VOB bestanden.
 
Laatst bewerkt:
Het is gelukt!!!!!! Hoefde alleen maar een avi film op usb te zetten en in de tv te doen! en hij speelt gewoon af!

in ieder geval edmoor en anderen heel erg bedankt voor de hulp!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan